Avatar billede rexon Nybegynder
13. september 2008 - 19:25 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Joolma/Viruamart spørgsmål

Hej, jeg er i øjeblikket ved at lave på en side med Joolma/ViruaMart. Adressen er Fashionbelts.dk

Systemet kører fint der er dog nogle småting jeg døjer med at finde ud af.
1. Hvordan ændrer jeg overskriften i selve indkøbskurven så den også bliver til en grå "hovedoverskrift" som på de andre sider.
(altså stien til den fil hvor jeg ændrer det)

2.Hvordan ændrer jeg på de standartmails som V.mart. selv sender ud til brugerne når fx. varen er afsendt. Vil bare lave tilføje lidt på slutningen af brevet.

På forhånd tak.. kan en af spørgsmålene besvares vil jeg godt give point alligevel.
Avatar billede rexon Nybegynder
13. september 2008 - 19:25 #1
beklager at emnet ikke står under "design" men håber at i vil svare alligevel :)
Avatar billede oz1jux Nybegynder
13. september 2008 - 21:27 #2
Ved at ændre dette fra <h2>Indkøbsvogn</h2> til <h3>Indkøbsvogn</h3> så skulle det problem være løst
Avatar billede rexon Nybegynder
14. september 2008 - 02:15 #3
ja men i hvilken fil..
Avatar billede oz1jux Nybegynder
14. september 2008 - 11:40 #4
I denne her fashionbelts.dk/index.php?option=com_virtuemart&page=shop.cart&product_id=1&Itemid=5&vmcchk=1&Itemid=5

Kim
Avatar billede weevil_dk Nybegynder
14. september 2008 - 12:24 #5
Som sagt du skal style h2 tagget! i CSS filen.. og det gør du bare i den css fil der er i din template!

h1,h2,h3 {
    color: #ffffff;
    text-size: 14px;
    font-family: times new roman, verdana;
}

altså ./templates/dintemplate/css/template_css.css
Avatar billede rexon Nybegynder
14. september 2008 - 12:28 #6
Kim: Ja, det er jeg klar over :)
Men hvor finder jeg den i joolma strukturen.. det er det spørgmålet går på.
Der er manger filer, og det er ikke sådan til at finde rundt med mindre man har
kendskab til systemet i forvejen.

Weevil_dk: har forsøgt at ændre det i CSS filen, men det løser ikke problmet,
da hvis jeg gør det blvier alle mine "H2" skrifter på de andre sider også ændret til overskrifter.. og det er jo ikke meningen.

Så.. kim har fat på noget af det rigtige ;) sprøgsmål er bare hvor jeg finder filen..?

På forhånd tak!
Avatar billede oz1jux Nybegynder
14. september 2008 - 12:45 #7
Nu kender jeg ikke meget til joolma strukturen, men ellers er der jo også hjælp at hente på http://html.dk under PHP

Kim
Avatar billede zips Juniormester
17. september 2008 - 23:28 #8
Her er et svar i henhold til http://www.eksperten.dk/spm/845539#rid7208321
Avatar billede zips Juniormester
18. september 2008 - 00:39 #9
Tak for point :)