Avatar billede krasser Nybegynder
12. september 2008 - 15:45 Der er 2 kommentarer

Basisviden til Exchange Server

Jeg har brug for elementær viden om exchangeserver:

Hvilke fordele giver det?
Skal jeg have bestemte programmer og styresystem for at det fungerer? Fx: Kan en almindelig officepakke2007 bruges og alm. Vista eller skal jeg se efter bestemte ting?
Hvor kan jeg på DK læse mere elementær viden om exchange?
Avatar billede be_nice Juniormester
12. september 2008 - 15:52 #1
Husk at lukke nogle af dine andre spørgsmål.
/Be_Nice
Avatar billede riversen Nybegynder
13. september 2008 - 06:45 #2
exchange 2007 skal køre på en x64 server med windows server 2003 eller 2008. For at få fuld funktionalitet skal dit domæne og foreste køre i 2008 mode (kan ikke huske hvad det præcist hedder).

Fordele... i forhold til hvad? Du kan jo tjekke featurelisten og se hvad man kan med exchange.