Avatar billede m.lykke Nybegynder
12. september 2008 - 09:01 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

2 mail konti i Outlook ?

Jeg har en pop3 mailkonto i outlook og har netop fået 3 mobil bredbånd - men de kræver at jeg skal sende fra deres smtp.3.dk smtp server når jeg er på det mobile bredbånd.

jeg har så blot oprettet min email adresse i outlook på 2 konti - den ene med min standard smtp server og en anden konto med 3's smtp server.

dette virker såmænd også fint nok - men jeg begynder at få de samme mails ind 2 gange ??

Nogle som ved hvorfor ? (de har godt nok samme indgående server sat op, men derfor burde de vel stadig kun lande i indbox'en én gang)
Avatar billede sleeper Nybegynder
12. september 2008 - 09:05 #1
De burde kun komme en gang, jeg kan ikke svare dig på hvorfor du får dem to gange.

men du kan gå ind, og sætte outlook til kun at hente mails, på den ene konto

Funktioner > indstillinger > konfiguration af email > send og modtag > sæt den til kun at hente mails på den ene konto
Avatar billede ThomasK Nybegynder
12. september 2008 - 11:16 #2
Har du måske fået den ene konto til at gemme en kopi på serveren? Kig under fanebladet  Avanceret i dine kontoindstillinger!
Avatar billede it-dk Nybegynder
12. september 2008 - 14:42 #3
Det virker til at der måske gennems en kopi på deres mail server som theshadowdk siger. Det kan være at de har en fejl.
Avatar billede m.lykke Nybegynder
07. februar 2011 - 15:31 #4
kjh