Avatar billede fixbabe Nybegynder
11. september 2008 - 19:18 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

TCL script til eggdrop - mysql

Jeg søger en der kan kode et script ud fra nogle krav og ønsker jeg har. Jeg stiller alt til rådighed fra eggdrop, mysql adgang mm.

Botten skal kodes i tcl med mysql support.
Alt info mm hentes i mysql databasen via brugerens auth.
Længere opgave beskrivelse haves og til sendes pr email.
Jobbet officielt ulønnet.

Hvis dette var noget så skriv info om dig selv, erfaring mm samt din e-mail adresse så vil jeg kontakte dig.
Avatar billede mikoangelo Nybegynder
16. september 2008 - 03:02 #1
Jeg kunne godt lave det, dog i Ruby i stedet for Tcl. Jeg har stor erfaring med Ruby, inkl. databasemanipulation gennem det. Hvad vil “officielt ulønnet” sige?
Avatar billede fixbabe Nybegynder
16. september 2008 - 08:48 #2
Så længe scriptet kan køre som en "bot".
"officielt ulønnet” betyder at vi gerne vil give dig noget for dig arbejde, dog er det helt begrænset hvor meget da vi ikke tjener penge på vores service.
Avatar billede fixbabe Nybegynder
18. august 2010 - 13:22 #3
lukker