Avatar billede smogle Nybegynder
10. september 2008 - 19:07 Der er 6 kommentarer

svar på CV

Jeg har fået en mail i forbindelse med mit CV på eksperten som jeg gerne vil svare på, men brugeren har ikke skrevet kontaktinfo i selve beskeden. Er der mulighed for nogen steder at se hvem det er der har skrevet til mig?
Avatar billede vejmand Juniormester
10. september 2008 - 19:24 #1
Er der ikke et "Fra" felt?
Avatar billede vejmand Juniormester
10. september 2008 - 19:27 #2
Eller hvilket mail-program bruger du?
Kan du ikke klikke "Besvar"?
Avatar billede snowball Novice
10. september 2008 - 19:52 #3
Nej, der står desværre ikke noget om hvem der har afsendt mail'en, og afsenderen er Eksperten, så der er der heller ikke noget at hente.

Jeg kan lige prøve at forhøre mig om det i det hele taget bliver registreret flere oplysninger om det.

Snowball / Admin
Avatar billede smogle Nybegynder
11. september 2008 - 03:22 #4
Det ville være super. Hvis det ikke kan lade sig gøre, måske skulle der oprettes et fra felt?
Avatar billede snowball Novice
11. september 2008 - 10:42 #5
Har snakket med web afdelingen, og der bliver desværre ikke logget noget som helst på det punkt.

C.V. sektionen bliver helt redesignet i den nye version af Eksperten, så der skulle vi ikke få det problem.

Snowball / Admin
Avatar billede snowball Novice
14. oktober 2008 - 00:56 #6
Husk venligst at lukke spørgsmål ved selv at lave et svar som du så accepterer.

Spørgsmål om Eksperten er gratis.