Avatar billede ninakaroline Nybegynder
10. september 2008 - 17:36 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Msn virker ikke - pga. plus?

Jeg plejede og have msn live, og det virkede rigtig godt. Men i dag vidste min veninde mig noget der hedder messenger plus - som iøvrigt er kanon fedt. jeg installerede det, men de seje skins kunne ikke burges,(man skulle bruge en messenger 8.5), den installerede jeg så. Den slettede mit live, og lod mig så tilbage med ingen msn. Derfor installerede jeg igen live, og denne gang vidste det skin jeg havde downloadet sig ved den menu hvor man skal logge på. Men nu gider den ikke logge på.

Den skriver:

Du kunne ikke logge på Windows Live Messenger. Det skyldes muligvis problemer med internetforbindelsen (mit internet dur).

Windows Live Messenger har foretaget flere fejlslagne forsøg på at logge dig på. Din firewall blokere muligvis Windwods Live Messenger i at oprette forbindelse til tjenesten (mit firewall er ikke slået til). Kontroller firewall-indstillingerne. Du kan finde yderligere oplysninger i vejledningen fra forhandleren.

Fejlkode: 80072745

What to do? (:
Avatar billede keysersoze Guru
10. september 2008 - 17:45 #1
kan heller ikke komme på msn - så det er formentlig ikke et problem hos dig. tålmodighed :)
Avatar billede ninakaroline Nybegynder
10. september 2008 - 18:03 #2
Jaeh, men jeg kunne her for 2 timer siden, og det er efter jeg har installeret den der plus ting :(
Avatar billede keysersoze Guru
10. september 2008 - 18:06 #3
Jeg kunne også for nogle timer siden og ikke nu - så medmindre det er din "plus ting" der har lagt hele messenger ned må du lige se tiden an til vi andre også kan komme på :)
Avatar billede ninakaroline Nybegynder
10. september 2008 - 18:11 #4
okay (:
er du sød og skrive når du igen kan komme på?
Avatar billede keysersoze Guru
10. september 2008 - 18:19 #5
Jeg kan komme på igen nu - omend det sker lidt langsomt :)
Avatar billede ninakaroline Nybegynder
10. september 2008 - 18:25 #6
Det kan jeg også (:
tak for hjælpen (:
Avatar billede keysersoze Guru
10. september 2008 - 19:10 #7
så lægger jeg da et svar :)