Avatar billede krarup Nybegynder
10. september 2008 - 11:31 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

adresse til hjemmeside

Hej.
Jeg er netop igang med og lave en hjemmeside, som skal formidle information om mine forældres feriehus i italien, til folk som muligvis kunne tænke sig og leje det.

Jeg eg er løbet ind i det problem, at jeg kan ikke finde ud af hvilken adresse (domæne) som jeg egner sig, og som jeg burde købe.

Jeg vil derfor høre om der er nogen af jer der har nogle gode forslag?

I øjeblikket ligger siden på www.huset.wep.dk
Avatar billede juq Nybegynder
10. september 2008 - 14:10 #1
Hvad med:

feriehusiitalien.dk
feriehusitalien.dk
villaiitalien.dk
villaitalien.dk
feriehus-italien.dk

Alle sammen burde være ledige :-)
Avatar billede juq Nybegynder
10. september 2008 - 14:13 #2
Hov glemte lige.

Husk at læse korrektur på hjemmesiden ;-)
f.eks.
"Med Venlig hilsen" = Med venlig hilsen
"er der kun 20 km til rene sandstranne" = er der kun 20 km til rene sandstrande
Avatar billede krarup Nybegynder
10. september 2008 - 22:52 #3
Gode forslag, tror måske jeg napper den sidste.

Mht. til korrektur, er jeg godt klar over den specielt er gal på de første side. Jeg har bare ikke fået taget mig sammen til og rette det endnu. Men tak for og påpege det.