Avatar billede hannele Novice
08. september 2008 - 23:57 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

microsoft picture it photo 2002

programmet lukker når jeg prøver at bruge det. Er der nogen der har en løsning på det.
Avatar billede milter Ekspert
09. september 2008 - 23:22 #1
Prøv at forklare det lidt mere.

Mener du, at du klikker på programikonet for at starte det, og så åbner det et kort øjeblik for derefter at lukke igen, eller hvad?

Får du nogle fejlmeddelelser?
Avatar billede hannele Novice
11. september 2008 - 16:53 #2
Når jeg trykker på ikonet lukker programmet op. Når jeg så begynder at bruge det
kommer fejlmeddelelsen; Runtime Error! Program.: C/programmer/Microsoft Picture It! 2002/pip.exe abnormal program.  Når jeg så lukker fejlmeddelelsen eller skriver ok, så går jeg tilbage til skrivebordet.
Avatar billede hannele Novice
11. september 2008 - 16:54 #3
Jeg kan altså godt komme ind i programmet, bare ikke bruge det.
Avatar billede milter Ekspert
12. september 2008 - 14:08 #4
Det ser ud til, at problemet er kendt. På linket herunder kan du finde en beskrivelse af det og løsningen i form af en "patch".

http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;en-us;316861
Avatar billede hannele Novice
13. september 2008 - 14:46 #5
Jamen det virker - tusind tak.
Avatar billede hannele Novice
14. september 2008 - 15:53 #6
jeg vil gerne give point, men kan jeg ikke kun gøre det hvis du lægger et svar?
Avatar billede hannele Novice
17. september 2008 - 23:32 #7
Milter vil du lægge et svar.
Avatar billede milter Ekspert
20. september 2008 - 17:54 #8
Kommer her med tak for point :-)
Avatar billede Gimmi06 Praktikant
23. marts 2011 - 21:37 #9
Nu har jeg præcis samme problem som ovenfor og linket virker ikke - hjælp - hvad gør jeg nu ?
Avatar billede milter Ekspert
23. marts 2011 - 23:46 #10
Prøv linket herunder. Patchen downloades med klik på "Start download" :

http://www.microsoft.com/downloads/en/confirmation.aspx?familyId=0fb68178-d6bd-41bd-9f00-f44ac7ca9e28&displayLang=en

Er fejlen kommet tilbage efter en opdatering af Windows eller andre programmer?
Avatar billede Gimmi06 Praktikant
26. marts 2011 - 13:53 #11
Fejlen kom da jeg ville installere programmet igen efter at have reinstalleret computeren. Havde den til reperation fordi den "frøs" i opstarten og det blev fikset, men fik af vide at jeg burde reinstallere XP´en - så det gjorde jeg så.
Avatar billede Gimmi06 Praktikant
26. marts 2011 - 13:56 #12
DET VIRKER !! - Super - tak for hjælpen
Avatar billede milter Ekspert
26. marts 2011 - 17:46 #13
Velbekom :-)