Avatar billede ashes Nybegynder
07. september 2008 - 14:54 Der er 1 kommentar og
1 løsning

CS drops under spil - Vista x64 elle Fullrate?

Hej

Jeg har et meget stort problem, min Counter strike er begyndt at crashe eller hvad man skal kalde det ... lige pludselig dropper den bare counterstrike. Jeg kan ikke finde nogen logs i min Vista som giver nogen forklaring overhovedet.

Jeg har for et par uger siden skiftet pc, hvor jeg købte en vista business x64 til ... og jeg installerede derefter stream forfra ... og installederede de spil jeg bruger derfra.

Jeg er logget ind som administrator på min vista ...

Derudover har jeg for ca. 1 uge siden skiftet internet udbyder til Fullrate ... hvor jeg har fået en ZyXEL Prestige 2602R-D1A. Som sagt kan jeg ikke finde nogle logs ... så jeg er meget lost over hvad årsagen er!
Avatar billede dalbjerg Nybegynder
08. september 2008 - 19:48 #1
Jeg ved at fullrate har noget de kalder gamer profil, hvilket skulle nedbringe din ping i CS.
Du kan prøve at ringe ind til dem og hører ad, aner ikke om det kan for spillet til at gå ned.
Avatar billede ashes Nybegynder
08. september 2008 - 20:19 #2
Tak for hjælpen Dalbjerg.

Der var åbenbart 2 fejl, dels virker openGL åbenbart ikke i x64, men derudover så havde jeg et rigtig dårlig ping ... Men efter at jeg fik flyttet spillet til et direct draw (tror jeg nok det hedder) og fik fjernet routeren ... så kører det meget bedre.