Avatar billede epson1670 Nybegynder
04. september 2008 - 20:04 Der er 3 kommentarer

Printe 4 fotos ud pr. side uden mellemrum

I XP eller Vista højreklikkes på en markering af billeder og vælges udskriv i stifinderen, hvorefter der printes 4 billeder ud pr. side. Men der er et mellemrum mellem de 4 billeder. Den manuelle klipning med fysisk saks vil således gå meget hurtigere, hvis billederne lå helt op ad hinanden.

Selvfølgelig kan man bare gøre det i photoshop manuelt, men stadig tidskrævende og det drejer sig om 5000 billeder om året.

Nogen løsning? (Eller forstår man overhovedet problemstillingen, da den er lidt svært at forklare i tekst?)
Avatar billede spyrodrag Nybegynder
04. september 2008 - 21:20 #1
Hej,

Man kan godt lave noget kode, som løser din problemstilling. Du kan kontakte mig på martintrine(AT)gmail.com (AT) erstattes med @. Jeg tjekker ikke så ofte herinde nemlig.

Med venlig hilsen, Martin.
Avatar billede epson1670 Nybegynder
06. september 2008 - 18:12 #2
Du må gerne poste koden her.

Prøvede PosMIPrintingUtility_Setup.exe fra download.com, som ud fra beskrivelsen så ud til at kunne det, men det ville slet ikke starte op. Men så må jeg bare igennem de ca. 1000 andre programmer på download.com, der handler om print.
Avatar billede spyrodrag Nybegynder
14. september 2008 - 10:53 #3
Hej,

Jeg regnede egentlig med at du ønskede at betale for at få programmeret et program, til at løse din problemstilling. Jeg kender ikke til nogen eksisterende programmer der kan løse opgaven.

Med venlig hilsen, Martin.