Avatar billede brnnaf Nybegynder
04. september 2008 - 10:07 Der er 4 kommentarer

windows media player

Jeg har fjernet tidligere versioner af windows media player fra min computer, da det umiddelbart virkede som en go idé på det tidspunkt. Det var det ikke... har til tider problemer med windows media player 11 og kan ikke fjerne det da det bare går tilbage til en tidligere version, hvilket ER windows media player 11. Kan ikke installere tidligere versioner, da version 11 er den nyeste. Findes der windows media player removal tool, eller hvordan får jeg det fjernet?
Avatar billede reinelt Nybegynder
04. september 2008 - 11:45 #1
http://www.hcma.dk/tips21to30.htm#no21 vejledning i windows installerproblemer
Avatar billede brnnaf Nybegynder
04. september 2008 - 18:53 #2
Det virker lidt kringlet. Er der ikke en "nem" måde at fjerne det på?
Avatar billede brnnaf Nybegynder
04. september 2008 - 21:08 #3
Findes der ikke et removal-tool?
Avatar billede meterpunk Nybegynder
05. september 2008 - 07:34 #4
Microsoft siger at visse oprydningsprogrammer fjerner filen $NtUninstallwmp11$

"You might not be able to roll back to a previous version of the Player if the hidden folder  is deleted from your computer. Some non-Microsoft programs (such as CCleaner) delete this folder in an attempt to remove unwanted files from your computer."

om den dukker op igen, hvis du geninstallere Media player 11, ved jeg ikke, men det kunne være et forsøg værd, ellers må du tage reinelt "besværlige" vej :)