Avatar billede dr0zie Nybegynder
03. september 2008 - 17:54 Der er 6 kommentarer

Flyer, plakat og visitkort

Hej derude, jeg skal bruge en grafikker som tidligere har erfaring med at lave event / klub flyers, plakater billetter osv. Jeg skal have designet en Plakat og flyver som næsten skal være ens, og så nogle billetter. Så hvis du synes du er den rette, så skriv venligst her og vi kan snakke sammen om opgaven.

Mvh. Patrick
Avatar billede hero4life Nybegynder
03. september 2008 - 18:22 #1
Hej Patrick.

Det har jeg lavet før.

Har du msn jeg kan kontakte dig på ?
Så jeg kan høre omkring opgaven osv.
Avatar billede fluse Nybegynder
03. september 2008 - 18:23 #2
Det ville være lidt lettere hvis du skrev lidt mere om emne osv.

Men jeg vil da gerne tage et kig på det. fluse.j(a)gmail.com

Fluse
Avatar billede dr0zie Nybegynder
03. september 2008 - 19:08 #3
Min msn er barkowski (at) gmail (dot) com
Tilføj mig begge to så snakker vi om det :D
Avatar billede hoeks Nybegynder
04. september 2008 - 16:47 #4
rasmus_hoeks[at]hotmail.com

smid en mail eller tilføj mig på msn.
Har lavet en del af disse opgaver før og kan gøre det til en fornuftig pris.
Avatar billede cortx Nybegynder
09. oktober 2008 - 01:19 #5
RHFreelance ville altid være et godt valg :)
Kontakt mig på rh(a)rhfreelance.dk hvis du stadig er interesseret. Glæder mig til at høre fra dig ;)
Avatar billede computerlab Nybegynder
30. oktober 2008 - 21:28 #6
Du kan se referencer på min hjemmeside, samt kontakte mig via kontaktformularen på denne.

Mvh
Brian Jørgensen
www.ComputerLab.dk