Avatar billede sejindk Nybegynder
02. september 2008 - 15:11 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Nyhedsbrevs modul?

Min chef har netop spurgt mig om jeg ved om man kan købe/downloade/lave et såkaldt ”nyhedsbrevs” modul? Det skal være således at vores kunder kan tilmelde sig kundeklubben på vores hjemmeside med alle deres informationer, som derefter bliver gemt i en database. Modulet skal så kunne sortere i de forskellige kunder ud fra kriterier så som land, postnummer, alder osv., og kunne sende nyhedsbreve ud til de relevante.
Han mener at det skal være så nemt som muligt, således at man kan udfylde hvilke kriterier man ønsker, mailens indhold og derefter trykke på send.

Er der nogen af jer som er stødt på lignende, eller som har ideer til det? Det er meningen at alle i virksomheden skal kunne udfylde formularen, således at det ikke kræver en indre programmør :-)
Avatar billede bacardil Nybegynder
02. september 2008 - 15:30 #1
Avatar billede sejindk Nybegynder
02. september 2008 - 15:47 #2
Mailinglist.dk ser desværre ikke ud til at have meget med sagen at gøre. De er samtidig også lukkede (eller deres hjemmeside har været under udarbejdelse siden januar)!
Avatar billede bacardil Nybegynder
02. september 2008 - 16:05 #3
mailinglist er ikke lukket (du skal blot oprette en bruger) og de kan det du spørg efter, men okay.. Så kender jeg ikke nogen moduler :)
Avatar billede sejindk Nybegynder
02. september 2008 - 16:21 #4
Okay, sorry. Den så bare meget lukket ud. Jeg prøver at oprette mig og se hvad de kan. Tak
Avatar billede eric-pedersen Nybegynder
02. september 2008 - 22:40 #5
e-informatik.dk en del af wannafind.dk.... Billigt og godt