Avatar billede kac Nybegynder
31. august 2008 - 23:02 Der er 5 kommentarer

Boot cd til Windows Vista

Hvor kan jeg downloade boot cd til windows vista. Jeg skal formatere min maskine, men har ikke en cd rom med vista.
På forhånd tak.
Avatar billede riversen Nybegynder
01. september 2008 - 06:58 #1
kontakt dem du købte din licens hos og fortæl din CD er blevet væk. Har du købt en færdig installeret pc, så er der sikkert en recovery procedure, som du kan læse om i manualen.
Avatar billede reinelt Nybegynder
01. september 2008 - 09:44 #2
jeg ringede til fujitzu og de sendte mig en recoverycd
Avatar billede kac Nybegynder
04. september 2008 - 15:08 #3
Det er ikke vista som fulgte med computeren og min veninde har ikke en cd til den:o(
Avatar billede vejmand Juniormester
04. september 2008 - 15:25 #4
Prøv at kontakte Microsoft om de kan sende en ny CD.

Husk at have product key klar, når de får den kan de sikkert hjælpe dig med hvilken version og lign. det er du skal have.

http://support.microsoft.com/contactus/?ws=support&ws=support
Avatar billede vejmand Juniormester
10. december 2008 - 06:45 #5
Er problemet løst?