Avatar billede xirox Nybegynder
31. august 2008 - 19:42 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Mindre lag i counter-strike source

Hej eksperter

Når jeg spiller online counter-strike source forekommer der engang imellem et mindre lag, hvor det hele bare lige fryser et par sek. Og så kan jeg ellers rende videre igen. Det er tit det kun sker 1 gang per game, men ret skod alligevel.

Lige når det sker tjekker jeg min ping som stadig ligger stabilt på ca. 40 stykker.

Spiller jeg på Lan sker der intet, og har prøvet andre maps, spil m.m. Samme problem lige meget hvad.

Jeg har prøvet at sætte alle mine video instillinger på low uden resultat, og har opdateret mit directx til 10.0 og det hjalp heller ikke. Jeg ved ikke rigtig hvad jeg skal gøre.

Selve spillet lagger nemlig ikke i den forstand ved ekspotioner, drab, osv. kun lige når man løber stille og roligt. Og det er også lige som om at lige når det lagger, jamen så kan jeg stadig se tiden fortat tæller.

Min computer køre på windows Wista Home
AMD 5,6 Dual Core
3 gb ram
1,8 gb grafikkort

Og ja computeren i den forstand tror jeg ikke er problemet.

Håber i kan hjælpe
Avatar billede xirox Nybegynder
31. august 2008 - 19:49 #1
Jeg fandt faktisk lige denne her youtube fil som lagger præcis på samme måde som min gør. Det sker omkring 10 sek. hvor den lige hakker lidt og så ellers videre
http://www.youtube.com/watch?v=imrHTGHdodQ&feature=related
Avatar billede xirox Nybegynder
31. august 2008 - 20:09 #2
Well jeg fik det sku til at virke med et program som hedder Vista Anti-lag
Hvis nu andre skulle havne i samme problem
Avatar billede xirox Nybegynder
31. august 2008 - 20:09 #3