Avatar billede thomaspape Nybegynder
30. august 2008 - 23:26 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Nyt design til ferieboligsiden

Kære alle

Jeg skal bruge et nyt design til www.ferieboligsiden.dk - vi har nu alle funktionere mere eller mindre på plads, men jeg synes ikke selve layout og design er det bedste.

Er der nogle der har gode forslag eller er gode til at lave desígns.

Alle forslag modtages og jeg har 1-2.000 hvis det skal koste noget.

vh Thomas - admin (a) ferieboligsiden.dk
Avatar billede thomaspape Nybegynder
31. august 2008 - 00:36 #1
Glemte lige at skrive - at jeg også skal bruge diverse bannere bagefter, 125x125, 468x60 osv.

Endvidere kan jeg godt lide opbygning af sider som www.bilbasen.dk, hvor de bruger faner - også www.lauritz.com har et godt design. Men har du ideen så lad mig høre om den og lade os tage det derfra.

vh Thomas
Avatar billede nolleren Nybegynder
02. september 2008 - 13:27 #2
er denne opgave kun for redesign uden implementering?
Avatar billede thomaspape Nybegynder
02. september 2008 - 22:05 #3
Hejsa - mine manglende indsigt i at lave et design har ikke været helt så skarp - for ja der skal også laves implementering af selve siden så den passer med designet. Hele siden er programmeret fra bunden i php.

Jeg ved godt det kan ændre på prisen - så jeg har sat mit budget op til ca. DKK 3.500 for både design og implmentering.

vh Thomas admin (a) ferieboligsiden.dk
Avatar billede spyrodrag Nybegynder
04. september 2008 - 21:34 #4
Hej Thomas,

Er det rigtigt forstået at i blot ønsker at skifte den grafiske præsentation af jeres webside? - Altså websiden fortsat vil have samme funktioner?

Hvis det er tilfældet, så kan jeg godt hjælpe jer. I kan kontakte mig på martintrine(AT)gmail.com (AT) erstattes med @.
Avatar billede e_w Nybegynder
14. september 2008 - 12:31 #5
er det "bare" forside design..

eller er det incl. undersider osv.
Avatar billede thomaspape Nybegynder
14. september 2008 - 12:34 #6
Det er incl. undesider - men det er vel forside layoutet der er det væsentligste - alle undersider kommer vel mere eller mindre til at ligne hinanden. Dog skal det være incl kodning så alle funktioner virker på siden.

Siden er kodet i php.

vh Thomas
Avatar billede missmumi Nybegynder
18. september 2008 - 17:01 #7
Hej Thomas.
Har du fået den hjælp du trænger? Hvis ikke kan vi hjælpe dig.
Hilsen Cecilie.
missmumi@hotmail.com
Avatar billede e_w Nybegynder
22. september 2008 - 11:20 #8
- "Dog skal det være incl kodning så alle funktioner virker på siden"

Funktionerne er vel lavet? Så skal der bare designes noget til de funktioner.
hvis ja, kan vi godt finde ud af noget.

mail. williamengbjerg(a)hotmail.com

hvis du gerne vil se nogle referencer kan du bare sige til.
Avatar billede thomaspape Nybegynder
24. november 2008 - 17:13 #9
Kære eksperter

Jeg har nu haft en designer til at lave et design, som er pænt og som jeg har sagt ok til. Han har "klippet" alt ud og sendt mig samtlige filer.

Jeg havde efterfølgende lavet en aftale med en udemærket programmør (som jeg tidligere har brugt), men han har dog pt. ikke mulighed for at lave den endelig implemtering af designet med nuværende funktioner.

Jeg mangler derfor en der kan færdiggøre implementeringen. Der er påbegyndt noget, men det skal nu endelig færdiggøres. Jeg forventer at dette kan jeg give DKK 1.500 for.

Hvis du er interesseret så kan jeg sende dig endelig kravspec og du kan se det der pt er lagt op - så det er ikke meget der mangler.

Tidshorisont er a.s.a.p !

vh Thomas - admin (a) ferieboligsiden.dk
Avatar billede thomaspape Nybegynder
12. december 2008 - 22:55 #10
Det er på plads nu