Avatar billede osh Nybegynder
30. august 2008 - 20:35 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Hijackthis igen

Hej Så er den gal igen. Min pc er blevet såååååå langsom, har kørt Hijackthis med nedenstående resultat:

Logfile of HijackThis v1.99.1

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\WINDOWS\System32\Ati2evxx.exe
C:\WINDOWS\system32\LEXBCES.EXE
C:\WINDOWS\system32\LEXPPS.EXE
C:\PROGRA~1\AVG\AVG8\avgwdsvc.exe
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\Programmer\CA\eTrust Antivirus\InoRpc.exe
C:\Programmer\CA\eTrust Antivirus\InoRT.exe
C:\Programmer\CA\eTrust Antivirus\InoTask.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Microsoft Shared\VS7Debug\mdm.exe
C:\PROGRA~1\AVG\AVG8\avgrsx.exe
C:\Programmer\ATI Technologies\ATI Control Panel\atiptaxx.exe
C:\Programmer\Synaptics\SynTP\SynTPLpr.exe
C:\Programmer\Synaptics\SynTP\SynTPEnh.exe
C:\Programmer\Launch Manager\LaunchAp.exe
C:\Programmer\Launch Manager\HotkeyApp.exe
C:\Programmer\Launch Manager\OSD.exe
C:\Programmer\Launch Manager\Wbutton.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Microsoft Shared\Works Shared\WkUFind.exe
C:\WINDOWS\System32\LXSUPMON.EXE
C:\WINDOWS\SOUNDMAN.EXE
C:\PROGRA~1\AVG\AVG8\avgtray.exe
C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\Macrovision\FLEXnet Connect\6\ISUSPM.exe
C:\Programmer\Panasonic\LUMIXSimpleViewer\PhLeAutoRun.exe
C:\WINDOWS\system32\wscntfy.exe
C:\Documents and Settings\Lissie Marie\Skrivebord\Hijackthis\hijackthis.exe

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.google.dk/
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=69157
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Window Title = Tiscali A/S - Microsoft Internet Explorer
O2 - BHO: AcroIEHlprObj Class - {06849E9F-C8D7-4D59-B87D-784B7D6BE0B3} - C:\Programmer\Adobe\Acrobat 5.0\Reader\ActiveX\AcroIEHelper.ocx
O2 - BHO: WormRadar.com IESiteBlocker.NavFilter - {3CA2F312-6F6E-4B53-A66E-4E65E497C8C0} - C:\Programmer\AVG\AVG8\avgssie.dll
O2 - BHO: AVG Security Toolbar - {A057A204-BACC-4D26-9990-79A187E2698E} - C:\Programmer\AVG\AVG8\avgtoolbar.dll
O3 - Toolbar: AVG Security Toolbar - {A057A204-BACC-4D26-9990-79A187E2698E} - C:\Programmer\AVG\AVG8\avgtoolbar.dll
O4 - HKLM\..\Run: [ATIModeChange] Ati2mdxx.exe
O4 - HKLM\..\Run: [ATIPTA] C:\Programmer\ATI Technologies\ATI Control Panel\atiptaxx.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SynTPLpr] C:\Programmer\Synaptics\SynTP\SynTPLpr.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SynTPEnh] C:\Programmer\Synaptics\SynTP\SynTPEnh.exe
O4 - HKLM\..\Run: [LaunchAp] C:\Programmer\Launch Manager\LaunchAp.exe
O4 - HKLM\..\Run: [HotkeyApp] C:\Programmer\Launch Manager\HotkeyApp.exe
O4 - HKLM\..\Run: [LMgrOSD] C:\Programmer\Launch Manager\OSD.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Wbutton] "C:\Programmer\Launch Manager\Wbutton.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [CtrlVol] C:\Programmer\Launch Manager\CtrlVol.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Realtime Monitor] C:\PROGRA~1\CA\ETRUST~1\realmon.exe -s
O4 - HKLM\..\Run: [NeroFilterCheck] C:\WINDOWS\system32\NeroCheck.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Microsoft Works Update Detection] C:\Programmer\Fælles filer\Microsoft Shared\Works Shared\WkUFind.exe
O4 - HKLM\..\Run: [LXSUPMON] C:\WINDOWS\System32\LXSUPMON.EXE RUN
O4 - HKLM\..\Run: [SoundMan] SOUNDMAN.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [AVG8_TRAY] C:\PROGRA~1\AVG\AVG8\avgtray.exe
O4 - HKCU\..\Run: [ctfmon.exe] C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
O4 - HKCU\..\Run: [ISUSPM] "C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\Macrovision\FLEXnet Connect\6\ISUSPM.exe" -scheduler
O4 - Global Startup: HotKey.lnk = C:\Programmer\TEXTware\HotKey\TWALINK.EXE
O4 - Global Startup: LUMIX Simple Viewer.lnk = ?
O4 - Global Startup: Microsoft Office.lnk = C:\Programmer\Microsoft Office\Office10\OSA.EXE
O8 - Extra context menu item: E&ksporter til Microsoft Excel - res://C:\PROGRA~1\MI1933~1\Office10\EXCEL.EXE/3000
O11 - Options group: [INTERNATIONAL] International*
O18 - Protocol: linkscanner - {F274614C-63F8-47D5-A4D1-FBDDE494F8D1} - C:\Programmer\AVG\AVG8\avgpp.dll
O20 - AppInit_DLLs: avgrsstx.dll
O23 - Service: Ati HotKey Poller - Unknown owner - C:\WINDOWS\System32\Ati2evxx.exe
O23 - Service: AVG8 WatchDog (avg8wd) - AVG Technologies CZ, s.r.o. - C:\PROGRA~1\AVG\AVG8\avgwdsvc.exe
O23 - Service: eTrust Antivirus RPC Server (InoRPC) - Computer Associates International, Inc. - C:\Programmer\CA\eTrust Antivirus\InoRpc.exe
O23 - Service: eTrust Antivirus Realtime Server (InoRT) - Computer Associates International, Inc. - C:\Programmer\CA\eTrust Antivirus\InoRT.exe
O23 - Service: eTrust Antivirus Job Server (InoTask) - Computer Associates International, Inc. - C:\Programmer\CA\eTrust Antivirus\InoTask.exe
O23 - Service: LexBce Server (LexBceS) - Lexmark International, Inc. - C:\WINDOWS\system32\LEXBCES.EXE
Avatar billede osh Nybegynder
30. august 2008 - 20:47 #1
Er der en venlig sjæl der kan hjælpe med at rense ovenstående logfil
Avatar billede osh Nybegynder
30. august 2008 - 22:00 #2
åbenbart ikke
Avatar billede osh Nybegynder
30. august 2008 - 22:07 #3
Hvordan lukker man spørgsmålet
30. august 2008 - 22:26 #4
(Der er også andet at passe her i livet!!! Men så skal jeg nok lade være med at fortælle dig pointen i din log; rimeligt tydeligt!!!)
Avatar billede reinelt Nybegynder
31. august 2008 - 08:36 #5
http://expfaq.dk/ jeg synes din tålmodighed ikke er ret stor og karise larry er
meget kompetent og hurtig, så en undskyldning her er på sin plads.