Avatar billede crosta Nybegynder
26. august 2008 - 19:08 Der er 1 løsning

Design af banner + hjemmeside lay-out

Hej Eksperter!
Jeg søger en grafiker til at lave et logo + et grafisk layout til en opskriftshjemmeside. Udover Eksperten-point, tilbyder jeg 2-3000 kr - nærmere pris kan vi diskutere. Selve programmeringen har vi styr på - det er det grafiske design der skal ordnes.

Har det interesse, kan jeg fanges herinde - ellers skriv en mail til crosta@pacroon.dk, så diskuterer vi nærmere!

Venlig hilsen Sebastian SK
Avatar billede crosta Nybegynder
26. august 2008 - 20:10 #1
Har en designer på opgaven. Tak for de hurtige svar.