Avatar billede dacman Nybegynder
26. august 2008 - 15:20 Der er 10 kommentarer

Hvordan kopiere jeg "planlagte opgaver"

Hey Eksperter.
Jeg har på mit arbejde brug for at kopiere alle de planlagte opgaver fra en computer til en anden. Men det lader til ikke at være så nemt som først antaget. Er der et lille hurtigt fif, eller er jeg simpelthen nødt til manuelt at skrive alle de 1000 jobs over på den nye pc?
Avatar billede mcgoat Nybegynder
26. august 2008 - 15:24 #1
Hvorfor ikke så nemt som først antaget, kan man ikke bare markere dem alle og kopiere dem?
Avatar billede dacman Nybegynder
26. august 2008 - 15:28 #2
Nej, Eller dvs jo, men så er der bare et kryds over dem, og de bliver ikke udført...
Avatar billede mcgoat Nybegynder
26. august 2008 - 15:29 #3
Kører de 2 PC'er samme styresystem?
Avatar billede dacman Nybegynder
26. august 2008 - 15:31 #4
jeps.. xp pro...
Avatar billede mcgoat Nybegynder
26. august 2008 - 15:35 #5
hmmm, ja så kan det jo nok ikke være fordi der bliver refereret til WINNT lige pludselig istedet for WINDOWS.. Jeg kigger lige med, for kender ikke svaret så :-(
Avatar billede dacman Nybegynder
26. august 2008 - 15:39 #6
Vi håber der er nogen derude der kender svaret...
Avatar billede jhkl Nybegynder
26. august 2008 - 15:48 #7
Ender de i windows\tasks mappen, og er username og password korrekt på maskine 2?
Avatar billede Slettet bruger
26. august 2008 - 18:00 #8
Kan du heller ikke højreklikke og send til eks. en USB nøgle
Avatar billede haverslev Novice
26. august 2008 - 21:58 #9
Det skulle nu kunne lade sig gøre:
Markere du alle opgavene i Planlagte opgaver, hvis ja så sørg for at "planlæg ny opgave" IKKE er markeret.
Når alle de andre er markeret, så gå op i Redigere, klik på "kopier til mappe"
Sæt en USB nøgle i maskinen og opret en ny mappe på den og tryk på knappen "kopiering"
Avatar billede poha66 Nybegynder
28. august 2008 - 16:05 #10
se nederst under troubble-shooting i dette link
http://support.microsoft.com/?kbid=310424