Avatar billede maejsh Nybegynder
25. august 2008 - 20:02 Der er 2 kommentarer

Slukke for blå LED lys på Supreme FX II lydkort.

som spørgsmålet antyder ville jeg høre om der er nogle der ved om man kan slukke for de blå LED lys på Supreme FX II lydkort. jeg har et Asus Formula striker II motherboard, hvor lydkortet hører til.
og nu er jeg lidt træt af at lydkortet står og lyser op om natten selvom computeren er slukket.
Avatar billede milter Ekspert
26. august 2008 - 01:06 #1
Tjah, hvis du slukkede for computeren ved stikkontakten, ville der nok blive lidt mindre lys om natten ;-)

Men det kan eller vil du måske ikke?
Avatar billede maejsh Nybegynder
26. august 2008 - 12:42 #2
Damn einstein..
var ikke ligefrem det spørgsmålet lød på jo.
ville høre om man kunne slukke eller slå de små dioder fra, ikke hvordan man kunne tage strømmen fra computeren.
leder efter svar ikke dumme svar.