Avatar billede michaelthrane Nybegynder
24. august 2008 - 22:48 Der er 1 kommentar

USB-enheden kan ikke genkendes

Jeg har for nylig købt en "steelseries ikari optical" mus som ikke kan genkendes af windows. Da jeg satte den i en bærbar første gang virkede den fint, derefter slukkedes jeg computeren og tog musen ud, og siden har den ikke virket på nogle af de 4 forskellige maskiner jeg har prøvet den på. Alle 4 windows installationer er opdaterede fra windows update.

Jeg har desuden også forsøgt alle usb-porte og har haft al anden usb-hardware ude ved opstart.

Jeg har søgt rundt på nettet for et svar, men jeg kan kun komme frem til at musen må være i stykker.

Såfremt nogen kan hjælpe mig så er jeg meget taknemmelig, ellers skal den til reperation.
Avatar billede matcho Nybegynder
24. august 2008 - 23:15 #1
Har du prøvet og fjerne alle usber i enhedshåntering og genstarte så finder windows dem igen.