Avatar billede kawasakikaare Nybegynder
23. august 2008 - 23:15 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Vidoe Problemer

Hej eksperter...

Jeg har et problem med at afspille video klip på min computer(AVI, MPEG, osv.) Jeg kan godt åbne filerne op, men den afspiller kun lyden, og viser en sort skærm, jeg har læst nogen andre debatter der skrev om DivX Player, men det gør bare præcis det samme(som media player) nogen der ved hvad mit problem muligvis kan være?
23. august 2008 - 23:26 #1
Lidt mere info:

Win98, Win2000, Xp, Vista ?
Afspiller ?
WindowsMediePlayer ? Version ?
Opdateret ?
Avatar billede kawasakikaare Nybegynder
23. august 2008 - 23:29 #2
Win Xp sp3
Vlc, Divx, og Windows Media Player 11.(har jeg prøvet),
Avatar billede ejldk Nybegynder
23. august 2008 - 23:50 #3
Download VLC player. (videolan.org) den klarer det hele!
Avatar billede kawasakikaare Nybegynder
23. august 2008 - 23:57 #4
^^
læs kommentare. jeg har prøvet VLC
Avatar billede tripwire Nybegynder
24. august 2008 - 00:02 #5
Det er ikke fordi du mangler codecs? Kunne f.eks. være xvid du mangler? Jeg kører selv med k-lite codec pack.. den indeholder rigtig mange af de "normale" codecs. http://www.free-codecs.com/K_lite_codec_pack_download.htm
Avatar billede kawasakikaare Nybegynder
24. august 2008 - 00:10 #6
Jamen Problemet er opstået, efter jeg geninstallerede windows, og før det, kørte vlc præcis de samme filer, uden problemmer, og uden codecs.
Avatar billede tripwire Nybegynder
24. august 2008 - 08:18 #7
Hvis du geninstallerede, så kan det vel også godt være codecs du mangler nu? (Codecs har ikke noget med afspilleren af gøre)
Avatar billede kawasakikaare Nybegynder
25. august 2008 - 07:03 #8
^^

Tak det virkede, jeg kan godt nok ikke bruge mine andre programmer, men den vil godt åbne dem, i media player.

tripwire: lig da lige et svar;)
Avatar billede tripwire Nybegynder
25. august 2008 - 09:54 #9
Godt det virkede.. Her er et svar :)