Avatar billede lesp Nybegynder
23. august 2008 - 20:41 Der er 4 kommentarer

finde trådløst netværk

hey
For nogle dage siden kunne jeg lige pludselig ikke finde trådløst netværk. Jeg har checket, og min trådløse netværkskommunikation er slået til. Jeg prøvede at tackle situationen med at geninstallere Vista men uden held. Jeg har checket, og jeg mangler ingen netværksdrivere. Jeg mangler ingen drivere.
Hvad kan være galt?
Avatar billede ejldk Nybegynder
23. august 2008 - 20:47 #1
Har du tjekket på en anden pc at din router virker??
Avatar billede bonedevil Nybegynder
23. august 2008 - 20:49 #2
Har haft lidt alle samme problem.. Jeg går ud fra det er en labtop du har.? Mp min viste det sig at være bundekortede hvor der er indbygget Net kort i. Så det kan være af den del er går sig en tur.. Jeg prøvet også at geninstallere det hele uden helt.. Så jeg gik bare ned og fik sat et nyt bundkort i..

Håber måske det hjælper lidt.

BoneDevil
Avatar billede lesp Nybegynder
24. august 2008 - 13:45 #3
ejldk: Min router virker. Jeg har endda prøvet på 2 routere. Når jeg kobler til nettet vha LAN kabel kan jeg godt få forbindelse.

Bonedevil: Computeren er 1 måned gl. Det kan da ikke være rigtigt at sådan en fejl sker så tidligt?
Avatar billede bonedevil Nybegynder
24. august 2008 - 16:29 #4
Hmm Man skal aldrig sige aldrig.. Alt kan gå i stykker.. Også selv på en dag. Jeg synes du skal kontakte dem du har købt din computer hos.

BoneDevil