Avatar billede aab4ever Nybegynder
21. august 2008 - 15:53 Der er 3 kommentarer

Sort billede ved afspilning af film.

Pænt goddag,

Jeg har lige pludselig fået et stort problem. Af en eller anden grund, kan jeg lige pludselig ikke se film mere i nogle af mine afspillere. Lyden er der godt nok, men billedet er bare sort. Jeg har forsøgt systemgendannelse, fjernelse af codecs og afspillere, samt reinstall af disse, og helt nye afspillere og codecs, men lige lidt hjælper det! Jeg kan sagtens se ting på f.eks youtube. Jeg har ikke haft problemer med min computer eller noget - det kom fra den ene dag til den anden. Mener dog, at windows vist nok hentede nogle opdateringer inden problemet opstod, men er dog ikke helt sikker.

Jeg er virkelig på bar bund her og vil super gerne undgå en format c:!

Håber at nogle kan hjælpe og tak på forhånd!!!

/René
21. august 2008 - 18:18 #1
Lidt mere info fra dig:

Win98, W2000, XP, Vista ?
Hvilken afspiller / version ?
HAR det virket ?
Avatar billede aab4ever Nybegynder
21. august 2008 - 23:27 #2
Hej,

Jeg kører XP.

Jeg har brugt VLC player, windows media player eller DIVx player. De nyeste versioner.

Ja, det har virket ALTID indtil fornyligt, hvor det brat stoppede ud af ingenting.
Avatar billede aab4ever Nybegynder
22. august 2008 - 00:22 #3
Hmm..

Nu kunne jeg afspille en film i divx player.. De fleste er dog i .vob filer og dem har jeg ikke kunne afspille.. Forsøgte igen at afinstalle og installere igen. VLC player kan jeg bare ikke se dem i. Da jeg hentede K-lite codec igen, kom den med besked om, at mange filer var corupt og om jeg ville slette.. Dette sagde jeg ja til, og nu kan jeg godt afspille i windows mediaplayer..

Så jeg er glad igen - overlever nok uden VLC player :)