Avatar billede doit Nybegynder
19. august 2008 - 16:32 Der er 4 kommentarer

Jeg mangler plads på HDèn men har masser af det på en anden, hv..

Ja hejsa.
Jeg mangler plads på HDèn på firmaets netværk men har masser af plads på f.eks. Backupdisken.
Hvordan får jeg minimeret Backuppens overlegne diskplads til "F-drevet"?
Avatar billede doit Nybegynder
19. august 2008 - 16:37 #1
Hov jeg skal da tilføje at det jo er en partitioneret HD og det er således partitionernes størrelser der skal ændres..;-)
Avatar billede snabeljan Nybegynder
19. august 2008 - 16:48 #2
Køb en USB disk og sæt den til serveren og brug denne til backup istedet - 500 kr. så er du kørende :)

Just my 2 cents
Avatar billede doit Nybegynder
19. august 2008 - 17:07 #3
Ja de er jo meget godt men hvordan får jeg ændret i en partion?
Avatar billede snabeljan Nybegynder
20. august 2008 - 09:36 #4
Men når du nu har frigjort pladsen på backupdrevet, så kan du jo flytte filserverens indhold over på den partition, der før havde backup'en og så ændre fildelingspunktet til dette istedet. MEN alternativt kan du jo kigge på et produkt som Partition Magic. Det kan ændre partitionsstørrelser.

http://www.symantec.com/da/dk/norton/partitionmagic

Just my 2 cents