Avatar billede pede15 Nybegynder
17. august 2008 - 14:21 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

'Hentede filer' katalog hedder istedet 'Downloads'

Hej eksperter,

Jeg har netop geninstalleret Windows Vista Business Edition (32Bit) samt Service Pack 1. Min spørgsmål drejer sig om kataloget 'Hentede filer' i mit personlige katalog. Den har ikke længere det specielle ikon og hedder ej heller 'Hentede filer', men derimod har den et almindeligt katalogikon og hedder blot 'Downloads'.

Jeg håber der er en som har en løsning - jeg har googlet lidt efter det, men har ikke kunnet finde noget.

Med venlig hilsen
Peder
Avatar billede johnstigers Seniormester
17. august 2008 - 15:32 #1
Har du problemer mht. til det eller er det rent kosmetisk problem?
Avatar billede pede15 Nybegynder
17. august 2008 - 16:14 #2
Indtil videre har jeg ikke oplevet nogen deciderede problemer. Jeg er bare ikke så glad for at den mappe er "forsvundet" - afhængigt af hvad årsagen er, kunne der jo være andre ting der er gået galt.

Jeg har svært ved at tro at det er noget jeg har gjort. Jeg har ikke lavet andet end at installere service packs, drivere og opdateringer + enkelt Mircosoft produkter.
Avatar billede pede15 Nybegynder
17. august 2008 - 16:35 #3
På forunderlig vis har jeg fået mit 'Hentede filer' katalog tilbage.

Jeg googlede lidt og fandt følgende mulige løsning:

I startmenuens hvide søgefelt, skriver man:  shell:Downloads

Det gjorde jeg og efter at have navigeret lidt op og ned og omdøbt folderen, var ikonet tilbage.

Mærkeligt.