Avatar billede alexsh Nybegynder
17. august 2008 - 11:31 Der er 3 kommentarer

Kan man splitte en SyncMaster 2032 skærm?

Hej.. Jeg har sat 2 computere til en skærm. Det jeg så undre mig over, er om man kan splitte skærmen så jeg kan se to skrive borde på en gang??, eller man på en eller anden må kan bare skifte mellem de to computere, uden at man skal til at slukke den ene computer??

Jeg håber på nogle gode forslag. :)
Avatar billede alexsh Nybegynder
17. august 2008 - 12:04 #1
Har faktisk fundet et svar på det allerede.. undskyld hvis jeg spilte nogens tid.. :P
Avatar billede johnstigers Seniormester
17. august 2008 - 15:40 #2
Vi vil gerne vide hvad løsningen er :)
(Og iht. reglerne herinde skal du faktisk skrive hvad det er ;))
Avatar billede alexsh Nybegynder
17. august 2008 - 21:26 #3
Sry. min fejl. Løsningen på problemet blev:

Min skærm har to udgange. Analog(D-Sub) og Digital(DVI). Jeg har DVI sat til den ene computer og D-Sub til den anden. Den computer der bliver tændt først, bliver den skærmen viser for. Så sidder der en knap på skærmen der hedder "source" og ved at trykke på den skifter den f.eks. fra DVI signal til D-Sub signal, og ved at trykke igen skifter den tilbage.

Håber det er svar nok :D