Avatar billede ashes Nybegynder
16. august 2008 - 20:16 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

USB genstarter (Vista X64)

Hej

Min USB mus og tastatur genstarter en gang imellem (3-8 gange i timen) ... hvilket er et problem, da det betyder det ikke virker i ca. 7-8 sek. - og det er ikke ligefrem fedt, hvis man f.eks. spiller cs - men fejlen kan ske når som helst ... f.eks. mens jeg skriver det her indlæg ... der står intet i Vista loggen ... selvom jeg har slået "fortæl mig ikke om USB fejl fra".

Jeg ved ikke hvilke oplysninger der er interessante, men jeg har en Windows Vista x64 Business (100% opdateret), mit bundkort er et MSI P45 Neo F (seneste drivere og bios.

Jeg er logget ind via den rigtige administratorkonto.

Mit tastatur og mus er fra microsoft, og der er ingen problemer når jeg bruger samme tastatur og mus på min server ...
Avatar billede odie Nybegynder
16. august 2008 - 21:38 #1
Er det trådløst USB ?

Jeg har nemlig samme problem, når min mobil ligger for tæt på min mus. Når der så er en sms på vej, forstyrrer det min trådløse USB mus indtil sms´en er modtaget.. Derefter kan jeg bruge min mus igen.

/Odie
Avatar billede ashes Nybegynder
16. august 2008 - 21:55 #2
Nej det er en Microsoft Intellimouse Explore 3.0 og Tastaturet er et Natural Ergonomic Keybord 4000 ... begge med ledning.
Avatar billede odie Nybegynder
16. august 2008 - 22:20 #3
Så kan jeg desværre ikke hjælpe
Avatar billede leif Seniormester
16. august 2008 - 23:38 #4
Lyder som det problem jeg også har på min ene Arbejdsmaskine, lige netop den med Vista. Jeg må dog så indrømme at jeg har ikke fået undersøgt hvad der sker, men jeg har gså at tastaturet lige pludselig ikke virker et kort øjeblik.
Avatar billede leif Seniormester
16. august 2008 - 23:39 #5
Jeg bruger naturligvis USB tastatur & mus med ledning
Avatar billede ashes Nybegynder
17. august 2008 - 00:07 #6
Leif er det også en x64 ?
Avatar billede leif Seniormester
17. august 2008 - 10:01 #7
Faktisk mener jeg kun det er en 32
Avatar billede ashes Nybegynder
30. august 2008 - 14:00 #8
Jeg har selv fundet svaret ... min strømforsyning var for lille ... jeg havde kun en 640 watt ... har skiftet til en 850 watt og nu er der ingen problemer