Avatar billede sonofpaul Nybegynder
14. august 2008 - 15:20 Der er 2 kommentarer

Mail gruppe exchange 2007

hej,

jeg vil gerne have en mulighed at sende et email til en gruppe i exchange men kan ikke få det til at virke... dvs. det virker fint indenfor domainet men en anden email addresse kan ikke sende til gruppen.
i exchange 2003 var det en vej at lave en sikkerhedsgruppe og give så gruppen en email addresse men jeg kan ikke få det til at virke i 2007...
any ideas.
Avatar billede leif Seniormester
14. august 2008 - 16:47 #1
Nu har jeg ikke Exchange, men kan kan ikke lave en Global ?
Avatar billede sonofpaul Nybegynder
14. august 2008 - 16:57 #2
Den er Global. så er deb markeret som Mail Non-Universal Group i exchange management console.
Jeg kan godt sende til gruppen mellem computere i domænet men ikke fra en extern addresse.