Avatar billede xirox Nybegynder
13. august 2008 - 16:37 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

Hijackthislog har mange popup

Hej jeg er kommet ud for et lille problem med min computer. Der kommer utrolig mange popup frem hvor de siger der er en virus og man skal købe deres program for at fjerne dem. Men men men tro der er noget adware her. Gider i tjekke min log ??

MVH XiroX

Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.2
Boot mode: Normal

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\WINDOWS\System32\Ati2evxx.exe
C:\PROGRA~1\AVG\AVG8\avgwdsvc.exe
C:\WINDOWS\htpatch.exe
C:\Programmer\ATI Technologies\ATI Control Panel\atiptaxx.exe
C:\Programmer\Hewlett-Packard\HP Share-to-Web\hpgs2wnd.exe
C:\PROGRA~1\HEWLET~1\HPSHAR~1\hpgs2wnf.exe
C:\Programmer\QuickTime\qttask.exe
C:\PROGRA~1\AVG\AVG8\avgrsx.exe
C:\Programmer\Pinnacle\Shared Files\Programs\USBTip\USBTip.exe
C:\Programmer\Java\jre1.6.0_07\bin\jusched.exe
C:\Programmer\iTunes\iTunesHelper.exe
C:\PROGRA~1\AVG\AVG8\avgtray.exe
C:\Programmer\Picasa2\PicasaMediaDetector.exe
C:\PROGRA~1\AVG\AVG8\avgemc.exe
C:\Programmer\InterVideo\Common\Bin\WinCinemaMgr.exe
C:\Programmer\iPod\bin\iPodService.exe
C:\Programmer\Internet Explorer\IEXPLORE.EXE
C:\Programmer\Trend Micro\HijackThis\HijackThis.exe

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.sol.dk/
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=69157
O2 - BHO: AcroIEHlprObj Class - {06849E9F-C8D7-4D59-B87D-784B7D6BE0B3} - C:\Programmer\Adobe\Acrobat 7.0\ActiveX\AcroIEHelper.dll
O2 - BHO: WormRadar.com IESiteBlocker.NavFilter - {3CA2F312-6F6E-4B53-A66E-4E65E497C8C0} - C:\Programmer\AVG\AVG8\avgssie.dll
O2 - BHO: SSVHelper Class - {761497BB-D6F0-462C-B6EB-D4DAF1D92D43} - C:\Programmer\Java\jre1.6.0_07\bin\ssv.dll
O2 - BHO: Windows Live Sign-in Helper - {9030D464-4C02-4ABF-8ECC-5164760863C6} - C:\Programmer\Fælles filer\Microsoft Shared\Windows Live\WindowsLiveLogin.dll
O2 - BHO: AVG Security Toolbar - {A057A204-BACC-4D26-9990-79A187E2698E} - C:\Programmer\AVG\AVG8\avgtoolbar.dll
O2 - BHO: Google Toolbar Helper - {AA58ED58-01DD-4d91-8333-CF10577473F7} - c:\programmer\google\googletoolbar2.dll
O3 - Toolbar: AVG Security Toolbar - {A057A204-BACC-4D26-9990-79A187E2698E} - C:\Programmer\AVG\AVG8\avgtoolbar.dll
O3 - Toolbar: &Google - {2318C2B1-4965-11d4-9B18-009027A5CD4F} - c:\programmer\google\googletoolbar2.dll
O4 - HKLM\..\Run: [HTpatch] C:\WINDOWS\htpatch.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SiSUSBRG] C:\WINDOWS\SiSUSBrg.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Cmaudio] RunDll32 cmicnfg.cpl,CMICtrlWnd
O4 - HKLM\..\Run: [ATIPTA] C:\Programmer\ATI Technologies\ATI Control Panel\atiptaxx.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Share-to-Web Namespace Daemon] C:\Programmer\Hewlett-Packard\HP Share-to-Web\hpgs2wnd.exe
O4 - HKLM\..\Run: [EssSpkPhone] essspk.exe
O4 - HKLM\..\Run: [NeroFilterCheck] C:\WINDOWS\system32\NeroCheck.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Windows Guard] waumgrd.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Microszoft Update Mach1nezs] svchst.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Windows Network Controller] Win9x.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Norton Secure] fsecure.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Pollon] pollone.exe
O4 - HKLM\..\Run: [PinnacleDriverCheck] C:\WINDOWS\system32\PSDrvCheck.exe -CheckReg
O4 - HKLM\..\Run: [USB2Check] RUNDLL32.EXE "C:\WINDOWS\system32\PCLECoInst.dll",CheckUSBController
O4 - HKLM\..\Run: [USBToolTip] "C:\Programmer\Pinnacle\Shared Files\Programs\USBTip\USBTip.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [SunJavaUpdateSched] "C:\Programmer\Java\jre1.6.0_07\bin\jusched.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [iTunesHelper] "C:\Programmer\iTunes\iTunesHelper.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [AVG8_TRAY] C:\PROGRA~1\AVG\AVG8\avgtray.exe
O4 - HKLM\..\RunServices: [Windows Guard] waumgrd.exe
O4 - HKLM\..\RunServices: [Microszoft Update Mach1nezs] svchst.exe
O4 - HKLM\..\RunServices: [Windows Network Controller] Win9x.exe
O4 - HKLM\..\RunServices: [Norton Secure] fsecure.exe
O4 - HKLM\..\RunServices: [Pollon] pollone.exe
O4 - HKCU\..\Run: [Windows Guard] waumgrd.exe
O4 - HKCU\..\Run: [Microszoft Update Mach1nezs] svchst.exe
O4 - HKCU\..\Run: [Windows Network Controller] Win9x.exe
O4 - HKCU\..\Run: [Pollon] pollone.exe
O4 - HKCU\..\Run: [ctfmon.exe] C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
O4 - HKCU\..\Run: [Picasa Media Detector] C:\Programmer\Picasa2\PicasaMediaDetector.exe
O4 - HKCU\..\Run: [A00F91AA0.exe] C:\DOCUME~1\sus\LOKALE~1\Temp\_A00F91AA0.exe
O4 - HKUS\S-1-5-19\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\System32\CTFMON.EXE (User 'LOKAL TJENESTE')
O4 - HKUS\S-1-5-20\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\System32\CTFMON.EXE (User 'NETVÆRKSTJENESTE')
O4 - HKUS\S-1-5-18\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\System32\CTFMON.EXE (User 'SYSTEM')
O4 - HKUS\S-1-5-18\..\Run: [Windows Network Controller] Win9x.exe (User 'SYSTEM')
O4 - HKUS\S-1-5-18\..\Run: [Pollon] pollone.exe (User 'SYSTEM')
O4 - HKUS\S-1-5-18\..\Run: [ALUAlert] C:\Programmer\Symantec\LiveUpdate\ALUNotify.exe (User 'SYSTEM')
O4 - HKUS\S-1-5-18\..\RunOnce: [Windows Network Controller] Win9x.exe (User 'SYSTEM')
O4 - HKUS\.DEFAULT\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\System32\CTFMON.EXE (User 'Default user')
O4 - HKUS\.DEFAULT\..\RunOnce: [Windows Network Controller] Win9x.exe (User 'Default user')
O4 - Global Startup: InterVideo WinCinema Manager.lnk = C:\Programmer\InterVideo\Common\Bin\WinCinemaMgr.exe
O4 - Global Startup: Adobe Reader Speed Launch.lnk = C:\Programmer\Adobe\Acrobat 7.0\Reader\reader_sl.exe
O9 - Extra button: (no name) - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\Programmer\Java\jre1.6.0_07\bin\ssv.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Sun Java Console - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\Programmer\Java\jre1.6.0_07\bin\ssv.dll
O9 - Extra button: (no name) - {e2e2dd38-d088-4134-82b7-f2ba38496583} - C:\WINDOWS\Network Diagnostic\xpnetdiag.exe
O9 - Extra 'Tools' menuitem: @xpsp3res.dll,-20001 - {e2e2dd38-d088-4134-82b7-f2ba38496583} - C:\WINDOWS\Network Diagnostic\xpnetdiag.exe
O16 - DPF: {10000000-1000-0000-1000-000000000000} - ms-its:mhtml:file://C:\foo.mht!http://www.free32.com/POP.CHM::/sp.exe
O18 - Protocol: linkscanner - {F274614C-63F8-47D5-A4D1-FBDDE494F8D1} - C:\Programmer\AVG\AVG8\avgpp.dll
O20 - AppInit_DLLs: avgrsstx.dll
O20 - Winlogon Notify: __c00B6D9E - C:\WINDOWS\system32\__c00B6D9E.dat
O23 - Service: Ati HotKey Poller - Unknown owner - C:\WINDOWS\System32\Ati2evxx.exe
O23 - Service: ATI Smart - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\ati2sgag.exe
O23 - Service: AVG Free8 E-mail Scanner (avg8emc) - AVG Technologies CZ, s.r.o. - C:\PROGRA~1\AVG\AVG8\avgemc.exe
O23 - Service: AVG Free8 WatchDog (avg8wd) - AVG Technologies CZ, s.r.o. - C:\PROGRA~1\AVG\AVG8\avgwdsvc.exe
O23 - Service: Symantec Lic NetConnect service (CLTNetCnService) - Unknown owner - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccSvcHst.exe (file missing)
O23 - Service: Google Updater Service (gusvc) - Google - C:\Programmer\Google\Common\Google Updater\GoogleUpdaterService.exe
O23 - Service: iPod-tjeneste (iPod Service) - Apple Inc. - C:\Programmer\iPod\bin\iPodService.exe

--
End of file - 7932 bytes
13. august 2008 - 17:35 #1
(Jeg ser på den...)
13. august 2008 - 17:37 #2
YFFER PYFFER - hvad har du dog haft gang i ???
* [Microszoft Update Mach1nezs] * KMPLAG

-------

Hent og instalér CCleaner http://www.ccleaner.com/ + http://www.spywarefri.dk/manualer/ccleaner-manual.htm
Under installationen får du tilbudt [Yahoo Toolbar]. Du kan sige ja eller *NEJ* til den.
Lad programmet foretage en oprydning...

Hent Malwarebytes Anti-Malware herfra:
http://www.besttechie.net/tools/mbam-setup.exe
Eller herfra ->
http://www.majorgeeks.com/Malwarebytes_Anti-Malware_d5756.html

Installer programmet - når det er gjort skal du lade programmet opdatere sig. Herefter åbner et vindue, hvor du skal flytte prikken til "Kør et fuldstændigt systemscan" - klik på Skan Knappen - lad programmet arbejde. Når det er færdig (det tager lidt tid afhængig af hvor meget du har på computeren).
Derefter - Tryk på "Vis resultater" knappen efter scanningen - og herefter tryk på "Fjern det valgte" - nu åbnes log'en og du skal gemme den et sted, hvor du kan finde den igen.
Kopier indholdet herind sammen med en frisk log fra HiJackThis...
Avatar billede xirox Nybegynder
13. august 2008 - 18:04 #3
tak for det, det virker allerede. du kan give et svar. tak for hjælpen. SUPERANTIspyware, er ellers også udmærket til problemet. ;)
Avatar billede johnstigers Seniormester
13. august 2008 - 20:33 #4
Du mangler 2 logs som der står...
13. august 2008 - 21:00 #5
... først omtalte Logs !!!
Avatar billede xirox Nybegynder
13. august 2008 - 23:28 #6
Jeg er desværre ikke ved den computere længere lige p.t. men så snart jeg kommer der hend skal jeg nok vise en log. Der var ikke mere tid ;)
Avatar billede xirox Nybegynder
22. august 2008 - 15:14 #7
Jeg blev angrebet igen, så prøver lige igen, så kommer jeg os med en frisk log
Avatar billede xirox Nybegynder
22. august 2008 - 16:03 #8
Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.2
Boot mode: Normal

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\WINDOWS\htpatch.exe
C:\Programmer\ATI Technologies\ATI Control Panel\atiptaxx.exe
C:\Programmer\Hewlett-Packard\HP Share-to-Web\hpgs2wnd.exe
C:\PROGRA~1\HEWLET~1\HPSHAR~1\hpgs2wnf.exe
C:\Programmer\QuickTime\qttask.exe
C:\Programmer\Pinnacle\Shared Files\Programs\USBTip\USBTip.exe
C:\Programmer\Java\jre1.6.0_07\bin\jusched.exe
C:\Programmer\iTunes\iTunesHelper.exe
C:\PROGRA~1\AVG\AVG8\avgtray.exe
C:\WINDOWS\System32\Ati2evxx.exe
C:\PROGRA~1\AVG\AVG8\avgwdsvc.exe
C:\Programmer\Picasa2\PicasaMediaDetector.exe
C:\Programmer\SUPERAntiSpyware\SUPERAntiSpyware.exe
C:\Programmer\InterVideo\Common\Bin\WinCinemaMgr.exe
C:\PROGRA~1\AVG\AVG8\avgrsx.exe
C:\PROGRA~1\AVG\AVG8\avgemc.exe
C:\Programmer\iPod\bin\iPodService.exe
C:\Programmer\Trend Micro\HijackThis\HijackThis.exe

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.sol.dk/
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=69157
R3 - URLSearchHook: Yahoo! Toolbar - {EF99BD32-C1FB-11D2-892F-0090271D4F88} - (no file)
O2 - BHO: AcroIEHlprObj Class - {06849E9F-C8D7-4D59-B87D-784B7D6BE0B3} - C:\Programmer\Adobe\Acrobat 7.0\ActiveX\AcroIEHelper.dll
O2 - BHO: AVG Safe Search - {3CA2F312-6F6E-4B53-A66E-4E65E497C8C0} - C:\Programmer\AVG\AVG8\avgssie.dll
O2 - BHO: SSVHelper Class - {761497BB-D6F0-462C-B6EB-D4DAF1D92D43} - C:\Programmer\Java\jre1.6.0_07\bin\ssv.dll
O2 - BHO: Windows Live Sign-in Helper - {9030D464-4C02-4ABF-8ECC-5164760863C6} - C:\Programmer\Fælles filer\Microsoft Shared\Windows Live\WindowsLiveLogin.dll
O2 - BHO: AVG Security Toolbar - {A057A204-BACC-4D26-9990-79A187E2698E} - C:\Programmer\AVG\AVG8\avgtoolbar.dll
O2 - BHO: Google Toolbar Helper - {AA58ED58-01DD-4d91-8333-CF10577473F7} - c:\programmer\google\googletoolbar2.dll
O3 - Toolbar: AVG Security Toolbar - {A057A204-BACC-4D26-9990-79A187E2698E} - C:\Programmer\AVG\AVG8\avgtoolbar.dll
O3 - Toolbar: &Google - {2318C2B1-4965-11d4-9B18-009027A5CD4F} - c:\programmer\google\googletoolbar2.dll
O4 - HKLM\..\Run: [HTpatch] C:\WINDOWS\htpatch.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SiSUSBRG] C:\WINDOWS\SiSUSBrg.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Cmaudio] RunDll32 cmicnfg.cpl,CMICtrlWnd
O4 - HKLM\..\Run: [ATIPTA] C:\Programmer\ATI Technologies\ATI Control Panel\atiptaxx.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Share-to-Web Namespace Daemon] C:\Programmer\Hewlett-Packard\HP Share-to-Web\hpgs2wnd.exe
O4 - HKLM\..\Run: [EssSpkPhone] essspk.exe
O4 - HKLM\..\Run: [NeroFilterCheck] C:\WINDOWS\system32\NeroCheck.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Windows Guard] waumgrd.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Microszoft Update Mach1nezs] svchst.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Windows Network Controller] Win9x.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Norton Secure] fsecure.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Pollon] pollone.exe
O4 - HKLM\..\Run: [PinnacleDriverCheck] C:\WINDOWS\system32\PSDrvCheck.exe -CheckReg
O4 - HKLM\..\Run: [USB2Check] RUNDLL32.EXE "C:\WINDOWS\system32\PCLECoInst.dll",CheckUSBController
O4 - HKLM\..\Run: [USBToolTip] "C:\Programmer\Pinnacle\Shared Files\Programs\USBTip\USBTip.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [SunJavaUpdateSched] "C:\Programmer\Java\jre1.6.0_07\bin\jusched.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [iTunesHelper] "C:\Programmer\iTunes\iTunesHelper.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [AVG8_TRAY] C:\PROGRA~1\AVG\AVG8\avgtray.exe
O4 - HKLM\..\RunServices: [Windows Guard] waumgrd.exe
O4 - HKLM\..\RunServices: [Microszoft Update Mach1nezs] svchst.exe
O4 - HKLM\..\RunServices: [Windows Network Controller] Win9x.exe
O4 - HKLM\..\RunServices: [Norton Secure] fsecure.exe
O4 - HKLM\..\RunServices: [Pollon] pollone.exe
O4 - HKCU\..\Run: [Windows Guard] waumgrd.exe
O4 - HKCU\..\Run: [Microszoft Update Mach1nezs] svchst.exe
O4 - HKCU\..\Run: [Windows Network Controller] Win9x.exe
O4 - HKCU\..\Run: [Pollon] pollone.exe
O4 - HKCU\..\Run: [ctfmon.exe] C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
O4 - HKCU\..\Run: [Picasa Media Detector] C:\Programmer\Picasa2\PicasaMediaDetector.exe
O4 - HKCU\..\Run: [SUPERAntiSpyware] C:\Programmer\SUPERAntiSpyware\SUPERAntiSpyware.exe
O4 - HKUS\S-1-5-19\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\System32\CTFMON.EXE (User 'LOKAL TJENESTE')
O4 - HKUS\S-1-5-20\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\System32\CTFMON.EXE (User 'NETVÆRKSTJENESTE')
O4 - HKUS\S-1-5-18\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\System32\CTFMON.EXE (User 'SYSTEM')
O4 - HKUS\S-1-5-18\..\Run: [Windows Network Controller] Win9x.exe (User 'SYSTEM')
O4 - HKUS\S-1-5-18\..\Run: [Pollon] pollone.exe (User 'SYSTEM')
O4 - HKUS\S-1-5-18\..\Run: [ALUAlert] C:\Programmer\Symantec\LiveUpdate\ALUNotify.exe (User 'SYSTEM')
O4 - HKUS\S-1-5-18\..\RunOnce: [Windows Network Controller] Win9x.exe (User 'SYSTEM')
O4 - HKUS\.DEFAULT\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\System32\CTFMON.EXE (User 'Default user')
O4 - HKUS\.DEFAULT\..\RunOnce: [Windows Network Controller] Win9x.exe (User 'Default user')
O4 - Global Startup: InterVideo WinCinema Manager.lnk = C:\Programmer\InterVideo\Common\Bin\WinCinemaMgr.exe
O4 - Global Startup: Adobe Reader Speed Launch.lnk = C:\Programmer\Adobe\Acrobat 7.0\Reader\reader_sl.exe
O9 - Extra button: (no name) - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\Programmer\Java\jre1.6.0_07\bin\ssv.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Sun Java Console - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\Programmer\Java\jre1.6.0_07\bin\ssv.dll
O9 - Extra button: (no name) - {e2e2dd38-d088-4134-82b7-f2ba38496583} - C:\WINDOWS\Network Diagnostic\xpnetdiag.exe
O9 - Extra 'Tools' menuitem: @xpsp3res.dll,-20001 - {e2e2dd38-d088-4134-82b7-f2ba38496583} - C:\WINDOWS\Network Diagnostic\xpnetdiag.exe
O16 - DPF: {10000000-1000-0000-1000-000000000000} - ms-its:mhtml:file://C:\foo.mht!http://www.free32.com/POP.CHM::/sp.exe
O18 - Protocol: linkscanner - {F274614C-63F8-47D5-A4D1-FBDDE494F8D1} - C:\Programmer\AVG\AVG8\avgpp.dll
O20 - AppInit_DLLs: avgrsstx.dll
O20 - Winlogon Notify: !SASWinLogon - C:\Programmer\SUPERAntiSpyware\SASWINLO.dll
O23 - Service: Ati HotKey Poller - Unknown owner - C:\WINDOWS\System32\Ati2evxx.exe
O23 - Service: ATI Smart - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\ati2sgag.exe
O23 - Service: AVG Free8 E-mail Scanner (avg8emc) - AVG Technologies CZ, s.r.o. - C:\PROGRA~1\AVG\AVG8\avgemc.exe
O23 - Service: AVG Free8 WatchDog (avg8wd) - AVG Technologies CZ, s.r.o. - C:\PROGRA~1\AVG\AVG8\avgwdsvc.exe
O23 - Service: Symantec Lic NetConnect service (CLTNetCnService) - Unknown owner - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccSvcHst.exe (file missing)
O23 - Service: Google Updater Service (gusvc) - Google - C:\Programmer\Google\Common\Google Updater\GoogleUpdaterService.exe
O23 - Service: iPod-tjeneste (iPod Service) - Apple Inc. - C:\Programmer\iPod\bin\iPodService.exe

--
End of file - 7981 bytes
Avatar billede xirox Nybegynder
22. august 2008 - 16:06 #9
Den har ikke fjernet Microszoft Update Mach1nezs og har gjort det du har sagt, jeg bliver ikke ramt af reklmaer lige nu men ved ikke om det forsætter så godt efter noget tid
23. august 2008 - 00:22 #10
STADIG MEGET SNAVS !!!
Nævnte "Microszoft Update Mach1nezs" er bare én af >25 UØNSKEDE elementer!!!

Kør denne procedure - igen [13/08-2008 17:37:16] !!! Så vil jeg se/læse omtalte Logs !!!
Avatar billede xirox Nybegynder
24. august 2008 - 11:23 #11
Jeg klare det så snart jeg er ved computeren igen, det er lidt noget rod at den ikke står ved mig desværre :( Men hver fald tak for hjælpen indtil videre!
04. marts 2011 - 17:49 #12
Er du stadig igang ? *S*
16. april 2011 - 21:22 #13
Er du stadig igang [2] ? *S*
Avatar billede xirox Nybegynder
16. april 2011 - 21:25 #14
Karise

Du hjalp meget dengang. Lav et svar og du får point. Sorry for sent svar
16. april 2011 - 21:34 #15
Ping...

PS: Du skal normalt ikke selv lægge [svar]; er 'reserveret' til (til løsninger og pointgivning), som der står.