Avatar billede jenz3n Nybegynder
13. august 2008 - 00:47 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Efter SP3 logger serveren ud.

Efter vi har installeret SP3 på vores server (windows XP), oplever vi at når jeg eksempelvis logger på serveren via RDP, virker alt fint og vores server programmer kører. Men hvis jeg så logger af igen, er der nogen af programmerne som holder op med at fungere. Jeg er bange for at windows XP på en måde logger af når jeg lukker min remote desktop. Nogen der kan hjælpe?
Avatar billede off-line Nybegynder
13. august 2008 - 01:16 #1
Der er mange som får forskellige problemer med SP3. Der er vel ikke andet at
gøre end, at afinstallere SP3 og slå Autoupdate fra.
Avatar billede Jensen DK Novice
13. august 2008 - 08:10 #2
Du må ikke slå autoupdate fra, når du har afinstalleret SP3 går du ind i automatiske opdateringer finder SP3 klikker på + og sæt flueben i, vis ikke denne opdatering igen, så må du endelig sørge for at SP2 er helt opdateret efterfølgende.
Avatar billede jenz3n Nybegynder
13. august 2008 - 15:53 #3
Jeg vil meget gerne have SP3 og det kan ikke passe at de ændrer nogen ting uden at det kan lade sig gøre at bruge de gamle indstillinger. Jeg søger en løsning på hvordan man kan gøre det med SP3.
Avatar billede jenz3n Nybegynder
13. august 2008 - 17:17 #4
Ok, nu har jeg fjernet SP3, det hjalp ikke.
Avatar billede off-line Nybegynder
13. august 2008 - 17:31 #5
Så tror jeg at du selv skal lægge et svar og lukke spørgsmålet her, og så i stedet
oprette det under Netværk/fejlfinding, så de netværkskyndige ser det:)
Avatar billede Jensen DK Novice
14. august 2008 - 06:48 #6
Har du været inde i din firewall og give tilladelse til de pågældende programmer, det sker under untagelser.
Avatar billede jenz3n Nybegynder
14. august 2008 - 14:36 #7
Ja det har jeg, men som sagt, så kører programmerne fint mens jeg er logget på, så det kan ikke være problemet.
Avatar billede jenz3n Nybegynder
27. marts 2009 - 14:15 #8
Tak for hjælpen.