Avatar billede rasmuslarsen2 Nybegynder
11. august 2008 - 18:59 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

MicroSD-kort problemer

Hej

Jeg har i dag modtaget mit nye 2 GB MicroSD-kort til min mobiltelefon, dette:
http://www.getmore.dk/templates/imw-product.asp?ProductGuid=SDC%2F2GB

Jeg ville så smide omkring 2 GB musik, mp3-filer, over på kortet, men efter 138 filer nægter den pludselig, at overføre flere, med fejlkoden:

"Det er ikke muligt at kopiere X. Mappen eller filen kan ikke oprettes."

Jeg kan godt bytte én fil ud med en større (der er jo kun lagt ca. 800 MB over), men kan ikke lægge yderligere filer over.

Hvad sker der?

På forhånd tak!
Avatar billede darrich Novice
12. august 2008 - 12:45 #1
smider du dem alle i roden?

Du er nok rendt på en begrænsning i antal filer i et bibliotek.
Prøv at fordel dem i nogle mapper.
Avatar billede rasmuslarsen2 Nybegynder
12. august 2008 - 18:57 #2
Det virker sgu, at putte dem i nogle mapper ;)

Mange tak for hjælpen!
Avatar billede darrich Novice
14. august 2008 - 10:49 #3
velbekom