Avatar billede bamseole Nybegynder
09. august 2008 - 23:13 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Afspil DVD på Windows Server 2003

Hej, jeg har prøvet på alle mulige mærkelige måder at afspille DVD film på Windows Server 2003 men uden held. Jeg har installeret alle updates. Jeg har prøvet med WMP og PowerDVD, men uden held. Hvad gør jeg forkert ?
Avatar billede strych9 Praktikant
10. august 2008 - 20:55 #1
Du kan begynde med at fortælle om den giver nogle konkrete fejlmeddelelser. =)

Men jeg synes også du skal prøve VLC, idet den har et indbygget codec til afspilning af DVD: www.videolan.org
Avatar billede bamseole Nybegynder
11. august 2008 - 08:21 #2
Ved WMP kommer der ikke nogen fejl, i bunden af vinduet står der bare åbner medie også sker der ikke mere. Jeg kan sagtens afspille f.eks. .avi filer.
Avatar billede strych9 Praktikant
11. august 2008 - 12:40 #3
men hvad siger vlc?
Avatar billede bamseole Nybegynder
11. august 2008 - 13:03 #4
Jeg har prøvet VLC, men det er samme resultat. Jeg har i mellemtiden prøvet XDVD Player og det virker fint, mystisk syntes jeg. Har du nogen ideer om hvad det kan være ?
Avatar billede strych9 Praktikant
11. august 2008 - 13:17 #5
Problemet må være rod i dine codecs.
Avatar billede bamseole Nybegynder
11. august 2008 - 13:28 #6
Ja det vil jeg også mene, men nu virker det med XDVD. Men du skal have tak for indsatsen. Hvordan er det nu jeg skal give dig point, det er længe siden jeg har brugt forummet ?
Avatar billede strych9 Praktikant
11. august 2008 - 13:31 #7
Skulle være muligt at give mig point nu hvor der er lagt et svar.
Marker mig navn i boksen og tryk accepter knappen.