Avatar billede sadia Nybegynder
07. august 2008 - 21:49 Der er 2 kommentarer

netværk

hej jeg har en pc og bærbatfra dell
hat internet på pc fastnet men jeg prøver at sætte netværken til bærbaren men den siger ( bægranset eller ingen forbindelse )
hvordan opretter jeg netværk på bærbaren.
Avatar billede elpede Nybegynder
08. august 2008 - 08:02 #1
du må komme med lidt flere oplysninger. Flytter du kabelet fra den stationære og over i den bærbare? Hvis det er tilfældet, skal du sikkert kigge på konfigurationen af dit netværkskort.
Avatar billede bamseole Nybegynder
10. august 2008 - 10:32 #2
Hvis det er TDC du bruger, kunne det være hvis du har dit netkabel til computeren siddende direkte i pc´en uden router. Så låser TDC MAC-adressen ca. ½ time ad gangen hvis du flytter kablet fra en computer til en anden.