Avatar billede for_pokker Nybegynder
07. august 2008 - 19:35 Der er 4 kommentarer

Problem med arkiv pst fil

Jeg er lidt uheldig at have en alt for stor arkiv pst fil (6 gb).

Outlook vil ikke åbne filen mere, og forslår at kører scanpst.exe. Dette har jeg forsøgt, men den fejler desværre!

Har også forsøgt at kører Microsofts efter repair program uden held :(

Jeg har kigget lidt rundt på nettet for løsninger, der findes flere programmer der mener de kan klare problemet, men de koster alle penge.

Nogen der har ideer =)
07. august 2008 - 21:13 #1
... hvilken version af MS Outlook ?
Avatar billede for_pokker Nybegynder
08. august 2008 - 16:43 #2
Den bliver brugt i 2003 - har forsøgt at lave repair i både 03 og 07 uden held
08. august 2008 - 20:38 #3
Hvordan har du fået den til at blive så stor ???
MS Outlook 2003 plejer at brokke/brække sig ved >2Gb
Avatar billede ptj_11 Forsker
08. august 2008 - 20:58 #4
Hej For_Pokker.

Her et par forslag:

http://www.ibas.dk/ontrack-datarecovery/easyrecovery/free-odr-sw-dk
EasyRecovery™ Professional Prøvelicens, hævder at kunne gøre det, men har fejlet alle gange hos mig.

Ontrack® PowerControls™, kan gøre det, men kan kun eksportere resultatet i betalingsversion. Men du kan åbne og kopiere dine mails med denne version.
Det bliver et hestearbejde, men du har reddet dit indhold fra Pst-filen.

http://www.repair-outlook-pst.com/download-pst-recovery.php, kan også, men kun i betalingsversion.

Et link til artikel jeg fandt i et gammelt spørgsmål her på Eksperten:
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;en-us;296088

Artiklen omhandler Outlook 2000, men metoden kan muligvis også benyttes til Office 2003.

Hilsen
Ptj_11