Avatar billede JenZen Novice
06. august 2008 - 19:17 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

knap til import af data i excel

Hej, jeg skal i excel bruge en knap der når man trykker gør flg.
Spørger en om sagsnummer, når man indtaster dette og trykker ok. Henter den data fra en csv fil der ligger i en mappe C:\Import\10.csv og spytter up i på et regneark. CSV filen er delt med ;

Havde man indtastet 11 havde den så hente data fra en fil der hedder C:\Import\11.csv osv.
Giver det mening ?
Avatar billede mugs Novice
06. august 2008 - 19:21 #1
Måske du kan få hjælp her:

http://www.eksperten.dk/spm/751917
Avatar billede JenZen Novice
06. august 2008 - 19:39 #2
Det var en rimelig god hjælp, men som det ender med derinde vil jeg gerne have et ark hvor det duer, for jeg kan ikke få koden til at du i excel.
Avatar billede JenZen Novice
06. august 2008 - 19:47 #3
O iøvrigt vil jeg gerne have det ikke er en knap, men det er et felt jeg skal taste nummeret i, eks A1 feltet jeg taster 10 i, og så henter den data derfra.
Avatar billede JenZen Novice
06. august 2008 - 19:58 #4
Mine data i CSV filen er som nedenstående:

"Tid";"1212"
"Dato";"1111"
Avatar billede bak Seniormester
06. august 2008 - 21:31 #5
prøv lige at sende mig et par af tekstfilerne samt selve regnearket
tommybak snabela gmail.com
Avatar billede JenZen Novice
18. januar 2009 - 09:39 #6
BAK, Du fortjener jo stadig point for den her...
Avatar billede bak Seniormester
19. januar 2009 - 17:00 #7
havde glemt alt om dette :-)