Avatar billede doit Nybegynder
05. august 2008 - 09:53 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Hvor meget behøver et meget lille firmanetværk af firewall osv?

Jeg står med et lille firmanetværk jeg skal have op at køre her sidst på ugen og jeg er lidt i tvivl om hvad der egentlig er forsvarligt mht. evt. Firewalløsning på WAN siden?
Jeg har kun arbejdet med store trådløse netværker hvor vi havde hele "skidtet" i et par forsvarlige Racks meen dette er noget andet.
jeg forestiller mig ganske simpelt en router WAN/WLAN og så lade maskinernes effektive Security-programmer klare resten - har jeg ret i dette?
Avatar billede doit Nybegynder
06. august 2008 - 17:14 #1
Hmm den var måske ikke lige til at gå til, så jeg lukker og slukker for spørgsmålet..;-)
Avatar billede mungojerrie Nybegynder
07. august 2008 - 13:53 #2
det er ikke sikkert nok at forlade sig på de enkelte maskiners security programmer