Avatar billede rocco_siffredi Nybegynder
04. august 2008 - 20:44 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Webhotel til eget domæne

Jeg leder efter et webhotel der kan hoste mit eget nyindkøbte domæne. Det er en personlig hjemmeside hvor der skal være mulighed for at benytte PHP eller ASP.net, samt databaser. Der skal være ubegrænset trafik og mindst fem email-adresser.
Jeg skal have fri adgang til at administrere filer mv. via en ftp-forbindelse.
Er der nogen der ved hvilket webhotel der er bedst?

// Rocco
Avatar billede nemlig Professor
04. august 2008 - 20:48 #1
Der findes jo rigtig mange at vælge imellem, da de fleste tilbyder det, som du har i krav.
Skal det være meget billigt og køre fornuftigt for pengene, kan jeg anbefale www.one.com, hvor jeg har et par sider kørende.
Men der findes som nævnt mange andre, og vil du hoste op med flere penge, findes der bedre alternativer.
Avatar billede supersquirrel Nybegynder
04. august 2008 - 20:54 #2
_ingen_ har fri trafik. Måske siger de at de har, men nix. Hvis du bruger for meget trafik om dagen vil du blive lukket ned, da det ellers er til gene for deres andre kunder.

Jeg selv bruger servage.net
Avatar billede amews_aj Nybegynder
04. august 2008 - 22:45 #3
Jeg kan klart anbefale www.unoeuro.com
De er billige, men både venlige og stabile.
Der er kun meget sjældent problemer med serverne, og når der er får de rettet det meget hurtigt. Opdateringer etc. bliver der advaret om på forhånd.
Support? De hjælper med det meste du spørger dem om, og meget hurtigt.
Ofte er der svar indenfor 30 minutter.
Avatar billede 2c Nybegynder
05. august 2008 - 11:56 #4
Jeg bruger selv needhost.dk

Der kan man bruge både PHP og ASP.NET på samme webhotel, og der er både MySQL og MSSQL.

De kan opfylde alle dine krav, undtagen ubegrænset trafik.

Ingen webhoteller tilbyder ubegrænset trafik, selvom de skriver de gør.
Avatar billede it-dk Nybegynder
05. august 2008 - 15:21 #5
Jeg bruger selv www.intergate.dk og www.unitspeed.dk
Begge er jeg yderst tilfred med.
Du kan søge på udbyder på www.hostindex.dk
Avatar billede cykelmyggen Nybegynder
09. august 2008 - 23:29 #6
Du kan også prøve den nyoprettede www.hostguiden.dk
"....Denne side sammenligner webhoteludbyderne på baggrund af brugernes vurdering på en skala fra 1 til 5 af følgende parametre:

Stabilitet/oppetid
Backup
Tilgængelighed/hastighed
Support
Lagerplads
Sikkerhed
Pris/kvalitet...."

Selv bruger jeg privat gighost.dk og professionelt danhost.dk - begge eftermin mening gode og stabile hosts.
Avatar billede rocco_siffredi Nybegynder
15. oktober 2008 - 09:31 #7
Svar