Avatar billede thyrasvej15 Nybegynder
04. august 2008 - 18:16 Der er 5 kommentarer

server TV2 spil

Hej
når jeg logger ind på tv2 server bliver min forbindelse meget langsomt alt står og vibrerer tit?
04. august 2008 - 20:15 #1
"tv2 server" - hvad mener du her ?

Win98, Win2000, XP, Vista, ???
IE, Firefox, ???

Fuld opdateret styresystem ?

(Lidt mere info!)
04. august 2008 - 20:16 #2
Velkommen til Eksperten.dk
Generelt -> http://expfaq.dk/
Avatar billede thyrasvej15 Nybegynder
04. august 2008 - 23:31 #3
Jeg har Win XP, Fiberbredbånd 10/10, Mbit/s, færdsel på nettet går hurtig og smærtefrit, men vil jeg spille på tv2 spil og logger ind med brugernavn, så er det sket med hurtigheden det tager mindst pingtest server svare fra o til ca 600000 milicekunder, det er mit problem
Avatar billede vejmand Juniormester
04. august 2008 - 23:42 #4
thyrasvej15 >> Husk at sende egne indlæg som "Kommentar"
"Svar" er tiltænkt løsningen, så der kan uddeles point til den tid.
Avatar billede thyrasvej15 Nybegynder
11. august 2008 - 11:42 #5
det er på spil tv2 dk
har lige kigget efter, og det viser sig at være nogle få kortspil, især hjerterfri.

det er en helt ny install af windows xp, grafikkort NV 8500GT, nyeste driver
directx, java, flash og shockwave er opdateret

når jeg åbner hjerterfri vinduet flimrer det når jeg bevæger det rundt, og nogle gange flimrer IE også

vil det være en ide at prøve med en ældre driver eller hvad kan det mon være