Avatar billede arno Nybegynder
04. august 2008 - 14:49 Der er 5 kommentarer

Fra ASP.Net C# til EXCEL

Hej..

Jeg flytter noget data fra en aspx side til excel ..
Men et af felterne har jeg en talværdi der kan starte med et 0.. men når jeg ser det i excel feltet er 0 klippet væk..

Hvordan får jeg det 0 med over ??

/arno
Avatar billede ladyhawke Novice
04. august 2008 - 14:51 #1
sætter et " ' " foran? er det ikke det der får excel til at opfatte noget som en streng?

hvis det skal opfattes som tal, skal der vist noget andet til...
Avatar billede arno Nybegynder
04. august 2008 - 14:57 #2
Tak.. men der sker ikke noget... mit 0 fjernes stadig fra excel arket.. Kan det ikke lade sig gøre at fortælle at dette felt skal være et tekst felt.. det står til at være et standard felt når jeg åbner det.

Jeg har lavet første række som en tekstværdi.. men stadigvæk er mine 0'er væk
Avatar billede arno Nybegynder
04. august 2008 - 15:00 #3
Nej undskyld... nu forstår jeg hvad du ville... nu virker det.. tak.. giv mig lige et svar
Avatar billede ladyhawke Novice
04. august 2008 - 15:09 #4
ok, værsgo :o)
Avatar billede arno Nybegynder
04. august 2008 - 15:48 #5
takker