Avatar billede oleiso Nybegynder
31. juli 2008 - 21:22 Der er 3 kommentarer

Dobbelt installation af XP?

Jeg har haft nogle problemer med at få min pc til at starte. Da det endelig lykkedes, kom jeg til at gendanne, så den starter op med en "ren" profil under et nyt pc-navn. Jeg fandt min gamle profil med dokumenter og det hele under documents & settings, men hvordan får jeg skiftet profilen, så pc'en starter op med min gamle profil igen? Og kan jeg bare slette den gamle?
Avatar billede vejmand Juniormester
31. juli 2008 - 23:39 #1
Måske du kan bruge dette: http://support.microsoft.com/kb/811151/da
Avatar billede oleiso Nybegynder
01. august 2008 - 08:43 #2
Ikke rigtigt. Jeg vil gerne undgå at skulle kopiere det hele fra et sted til et andet.
Avatar billede vejmand Juniormester
01. august 2008 - 09:43 #3
Du kan jo prøve med en systemgendannelse, jeg ved ikke om det vil hjælpe:
Start -> Alle programmer -> Tilbehør -> Systemværktøjer -> Systemgendannelse -> Følg guiden, og vælg et tidspunkt fra før problemet opstod.

Ellers tror jeg kun der er muligheden fra linket, men det er vel heller ikke så besværligt, eller hvad?