Avatar billede idani Praktikant
30. juli 2008 - 12:17 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Grøn afspiller ;o)

Ved afspilning af video på min PC, så fremtræder afspillerne med grønskærm
underordnet hvilket program eller video format der bruges ????
Nogen gode ideer til hvordan jeg slipper af med den grønne farve :o)

Hilsen
Ida
30. juli 2008 - 12:34 #1
Hvilket afspiller program ?
Hvilken version ?
Hvilket OS / Styresystem ?
Avatar billede idani Praktikant
30. juli 2008 - 12:55 #2
Vi har prøvet både windows media player & winamp
Sidste nye versioner :o)
Windows XP, med alle opdateringer ;o)

/Ida
Avatar billede scubaken66 Nybegynder
30. juli 2008 - 13:08 #3
Det tyder på du ikke har de rigtige codec...så prøv at hente den her pakke: http://www.free-codecs.com/download/Codec_Pack_All_In_1.htm
Avatar billede idani Praktikant
30. juli 2008 - 20:37 #4
Desværre virkede det ikke - andre som har nogle gode ideer ?
Avatar billede mrehn Nybegynder
30. juli 2008 - 21:49 #5
Prøv med hardwareaccelerationen. Højreklik på skrivebordet, Indstillinger/Egenskaber, Sidste faneblad, og tryk Avanceret, og I en af de faneblade (Tror det er skærm) står Hardwareacceleration, og sæt den så modsat af hvad den står på. Hvis fuld, så ingen, og hvis ingen - så fuld.
Avatar billede uffesteenberg Novice
31. juli 2008 - 14:35 #6
Prøv med programmet VLC Videolan (gratis)
Avatar billede idani Praktikant
01. august 2008 - 11:05 #7
Super det med Acc. virkede....

Takker og bukkker

/Ida