Avatar billede cybermaster Nybegynder
29. juli 2008 - 20:32 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Registrering af .se .no og .nl domæne navne

Hej med jer, hvor er det billigist at registrerer følgene domaine navne.

Skriv også meget gerne prisen.

.se
.no
.nl

mvh
Avatar billede hojben Novice
29. juli 2008 - 20:58 #1
Buydomains.dk har disse priser:

.se 249.00 DKK
.nl 119.00 DKK
.no 899.00 DKK

Der er følgende restriktioner mht registrering:

Restriktioner for .NL

Stedlig Admin Kontakt:
Stedlig administrationskontakt påkrævet.

Hvis du ikke har en stedlig kontakt, vil BuyDomains.dk gratis være din stedlige administrationskontakt. Når domænet er registreret vil det bliver overført til din BuyDomains.dk konto og du vil have fuld råderet over domænet. BuyDomains.dk forbeholder sig ret til at slette dette .NL-domæne øjeblikkeligt, hvis nogle af regler og bestemmelser i relation til TLD brydes.

Restriktioner for .NO
If your business IS incorporated in Norway...
.NO (Norway) Domain Name only 299,- KR

Click Here For .NO Company Registrations
(Only ifyour compnay is Norwiegan)

If your business is NOT incorporated in Norway...
.NO (Norway) Domain Name only 899,- KR

No problem! We will locate a representative for you in Norway that will register the domain name on your behalf. Your Norwegian representative will appear in the .no WHOIS database, and the domain is technically "owned" by your representative. However, the representative will sign a binding agreement with BuyDomains.dk, LLC whereby all administrative rights are transferred to BuyDomains.dk, LLC. You will be able to use the domain name as normal. BuyDomains.dk, LLC will enter a binding agreement between you and BuyDomains.dk, LLC which will be located in your virtual admin under policies for your .NO domain name.
Avatar billede cybermaster Nybegynder
07. oktober 2008 - 02:19 #2
hojben >> Læg et svar
Avatar billede cybermaster Nybegynder
22. oktober 2008 - 05:56 #3
Lukker