Avatar billede for_pokker Nybegynder
28. juli 2008 - 20:07 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Fejl ved opstart af word 2007

Hey =)

Jeg har en bærbar pc med vista business og office 2007.

Første dag virker word helt fint - idag laver word fejl.

Ved forsøg på at starte word kommer den med følgende fejl "Microsoft office word er holdt op med at fungere" (overskrift)

"et problem var skyld i, at programmet holdt op med at fungere korrekt. windows lukker programmet og giver dig besked, hvis der findes en løsning"

Når den besked har været der er der ikke så meget at gøre - man kan kun starte det igen og få samme besked.

Det har jeg førsøgt:
Reinst af word
Rep af word
update af office/windows

Ingen af disse 3 ovenstånde havde effekt!

Det skal siges at maskinen er meldt i domæne og derfor kører på den bruger som nu engang bruger maskinen. Logger man på en anden bruger virker word helt fint.

Starter man maskinen op med den normale bruger i fejlsikret starter word også...

Mit mål er at få den til at starte word op i alm tilstand med den normale bruger af maskinen.

Håber I har forslag - ellers må den "lette" løsning være en format c: ( er bare bange for problemet opstår igen, da maskinen er under 3 dage gammel)
28. juli 2008 - 21:30 #1
... Søg efter filen [normal.dot] (også i "skjulte/systemfiler/mapper") og SLET den ...
Genstart og start Word igen... Så vil en ny [normal.dot] fil blive oprettet...
Avatar billede for_pokker Nybegynder
28. juli 2008 - 21:54 #3
Vil sørge for at få ryddet op!

Beklager :(

Jeg forsøgte det som du skrev - det havde desværre ingen effekt
28. juli 2008 - 22:06 #4
Afinstall MS Word...

Registreringsdatabase oprydning ->
RegCleaner http://www.ccleaner.com/ + http://www.spywarefri.dk/manualer/ccleaner-manual.htm (Specielt punktet [Register]...)
Under installationen får du tilbudt [Yahoo Toolbar]. Du kan sige ja eller *NEJ* til den.

Genstart normalt...

Geninstall MS Word...
Avatar billede for_pokker Nybegynder
28. juli 2008 - 23:49 #5
Prøvede jeg - også desværre uden held! øv bøv
29. juli 2008 - 10:20 #6
(Bedst forestille mig noget med dette "meldt i domæne" ?)
Avatar billede for_pokker Nybegynder
31. juli 2008 - 21:43 #7
Fejlen lå i at maskinen hentede print drivers fra serveren ( win server 2003) til vista... Maskinen laver ingen fejl under inst af printer, men starter ikke op efterfølgene...

Kan se jeg fik hjælp af dig fra et andet indlæg. (antivirus 2009)

Så smid et svar så jeg i det mindste kan "belønne" dig lidt
31. juli 2008 - 22:08 #8
Ping...
(Det var et [svar]...)
01. august 2008 - 10:20 #9
Takker for P.