Avatar billede moritz Nybegynder
28. juli 2008 - 16:23 Der er 3 kommentarer

Problemer med USB 2.0

Kunne ikke lige finde ud af, hvilken kategori den sku i. Så den endte her.

Jeg har en Vega M31 bærbar med Windows XP home.
Jeg kan simpelthen ikke få USB 2 til at fungere. Jeg har hentet nyeste service pack og alt andet sjov der måtte være på windows update. Jeg har forsøgt at opdatere driveren til min "usb universal host controller", men windows finder ingen nye udates.
Hvad kan jeg gøre?
Avatar billede off-line Nybegynder
28. juli 2008 - 16:34 #1
Prøv at gå ind i Enhedshåndtering og slet hele rækken med USB og genstart.
Så finder windows dem igen, og hvis der har været fejl der, bliver det rettet.
Avatar billede moritz Nybegynder
28. juli 2008 - 16:52 #2
tror jeg fandt svaret i en tråd på hol. har resettet biosindstillingerne og nu tror jeg det fungerer.
Avatar billede off-line Nybegynder
28. juli 2008 - 17:45 #3
OK!