Avatar billede kiiim Nybegynder
28. juli 2008 - 11:45 Der er 4 kommentarer

MSN hacket

Én af mine venners msn-konto er blevet "hacket" ... det der sker er at hans kontakter (der iblandt mig) modtager beskeder fra ham, også selvom han ikke er online, med links til diverse "tvivlsomme sites".

-Jeg får en sådan besked fra ham ca hver dag ...

Han har ikke problemer med at logge på, så der er ikke nogen der har stjålet hans password og ændret det - og han er som sagt ikke online når det sker, og hans konto er også offline.

Nogen der ved hvad det kan være ... og hvordan vi kan fixe det?
Avatar billede kiiim Nybegynder
28. juli 2008 - 11:46 #1
Han bruger forresten vist mest en offentlig computer (på hans skole) ...
Avatar billede bonedevil Nybegynder
28. juli 2008 - 11:54 #2
Jeg få de samme beskeder fra mine venner.. det er en Virus som ligger sig ind på ens konto. Der er ikke så meget at gøre.. Men klikker du på de link han sender få du samme virus på din konto. Så lad være med det..

Bare lidt info.
Avatar billede draco999 Nybegynder
28. juli 2008 - 16:34 #3
Ind og ændre password på kontoen til noget andet og
IKKE TRYK PÅ DE LINKS SOM KOMMER OG FORTÆLLER DU KAN SÅ MANGE TING BARE DU INDTASTER DIT BRUGERNAVN OG PASS!

;-)
Avatar billede kiiim Nybegynder
29. august 2008 - 21:58 #4
Jeg har ikke fået nogen nye spams fra ham, så det har sikekrt hjulpet at skifte password. Hvis du lige vil "#svarer", så skal du få lidt points! ;)