Avatar billede stamon Nybegynder
25. juli 2008 - 22:08 Der er 4 kommentarer

Ikon markeret sammen med link

Hej (:

Hvordan gør jeg det muligt, at min ikon bliver synligt markeret sammen med mit link, når man peger på det?

Se eks. på SAS.dk ved menuen t.v.

Tak for hjælpsomheden.
Avatar billede roenving Novice
25. juli 2008 - 23:24 #1
-- hvis du lægger links er det rigtig smart at de starter med http:// eller www. da de så bliver klikbare !o]

http://sas.dk (så kan jeg nemlig også bare klikke uden at lukke dette vindue !-)
Avatar billede roenving Novice
25. juli 2008 - 23:27 #2
-- og sas benytter en script-funktion, der ændrer det billede, der står foran, faksiskt er det lidt tvivlsomt, om det er en god idé, når det nu giver underlige forsinkelser ,-(
Avatar billede stamon Nybegynder
26. juli 2008 - 01:53 #3
Hehe det må du undskylde. Så det faktisk godt da jeg havde oprettet spørgsmålet :)
Jeg mener at man kan 'fjerne' denne forsinkelse ved at lade den reloade. Spørgsmålet er bare hvordan man kan få dem (linket og billedet) markeret på samme tid?
Avatar billede enhydralutris Nybegynder
07. august 2008 - 00:53 #4
<a onmouseover="this.style.backgroundImage = 'url(/images/Icons/Icon_red.gif)';" onmouseout="this.style.backgroundImage = 'url(/images/Icons/Icon.gif)';" style="background-image: url(/images/Icons/Icon.gif);">tekst</a>

onmousover, skift ikon... onmouseout, skift tilbage :-)