Avatar billede jensk Nybegynder
23. juli 2008 - 18:54 Der er 4 kommentarer

Pc starter med sort skærm og bliver ved med at genstarte

Min Pc starter med sort skærm og bliver ved med at genstarte, fejlen kom efter jeg opdagede en virus og fjernede den, herefter startede Pc-en op med sort skærm og bliver ved at genstarte.
Hvordan kan det afhjælpes?
Avatar billede Jensen DK Novice
23. juli 2008 - 20:31 #1
Du kan jo starte med at få styr på alle dine uafsluttede spørgsmål.
http://www.eksperten.dk/list.phtml?spm_creator=jensk&status_1=on&status_2=on&status_3=on&status_4=on
Avatar billede Jensen DK Novice
23. juli 2008 - 20:34 #2
Du kan læse her hvordan man giver point og gør svarene glade.
tp://expfaq.dk/behandling_af_svar#behandling_af_svar
Avatar billede Jensen DK Novice
24. juli 2008 - 06:38 #3
Du har intet foretaget dig med dine åbne spørgsmål siden jeg skrev sidst 24-10-07
http://www.eksperten.dk/spm/802478 med den instilling kan det godt være at ingen gider at hjælpe dig.
Avatar billede off-line Nybegynder
24. juli 2008 - 10:24 #4
silbidor - Jeg er helt enig med dig.