Avatar billede rexisgod Nybegynder
23. juli 2008 - 15:39 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Standard størrelse på Windows Stfiinder.

Hej XpertZ.......

Er der nogen der ved hvordan man ændrer den standard størrelse som Windows Stifinder åbner med.

Kender til metoder som at holde Ctrl nede når man klikker på krydset for at lukke Windows Stifinder.

Har fundet ud af hvor mappevisning bliver gemt i registreringsdatabasen.

Men jeg kan simpelthen ikke finde ud af hvordan jeg kan ændre på standardstørrelsen Windows Stifinder åbner med.
Dette skal være i registreringsdatabasen.

Dette foregår i et miljø hvor brugerne kommer på nogen terminal servere. Brugerne har ikke rettigheder til at sætte Folder Options i Stifinder.

Ser frem til at høre fra jer.
Avatar billede coderdk Praktikant
23. juli 2008 - 21:10 #1
Har du prøvet at gå i tools | option | view og enable "Remember each folders view settings", sætte størrelsen, gå ind i tools | options | view og klikke på "Apply to all folders" - lukke explorer og åbne den igen?
Avatar billede rexisgod Nybegynder
24. juli 2008 - 14:01 #2
coderdk:

Tak for dit hurtige svar. Men dette er desværre ikke en mulighed. Da brugerne ikke har mulighed for at gå ind i Folder Options.
Andre gode forslag?
Avatar billede rexisgod Nybegynder
12. januar 2011 - 14:54 #3
Ingen brugbar løsning. Jeg lukker. Tak.