Avatar billede sypherian Nybegynder
22. juli 2008 - 13:52 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

LCD eller plasma

ja er ikke helt sikket på om det er okay jeg stiller dette spørgsmål da det omhandler fladskærms tv but here goes.

Har nu i næsten 2 uger ferbrilsk forsøgt at vælge et 42" fladskærm jeg ville have til cirka 7200. Valgte at bestille en panasonic 42 px80 vierra men ændrede så min bestilling på baggrund af at jeg havde læst alle de ting omkring phosphor trails og burn-in så bestilte istedet et 42" LG3000 LCD skærm som lige er kommet ind af døren men er alligevel lidt i tvivl nu skulle jeg have holdt mig til plasmaen?

Håber i kan hjælpe mig er i vildrede omkring valget her og jo mere jeg læser jo mere forvirret blir jeg.

Venlig hilsen

Sypherian
Avatar billede sypherian Nybegynder
22. juli 2008 - 13:54 #1
FYI: skal mest bruge skærmen til konsol gaming og DVD
Avatar billede ebea Ekspert
22. juli 2008 - 14:07 #2
Du vil sikkert også blive endnu mere forvirret af svarene som måske kommer her på Eksperten. Men for eget vedkommende, har jeg kørt med Plasma i 4 år, grundet skærmens str. 42" og nu 50" - og Trails og Burn in syntes jeg du skal se bort fra, da du formentlig i skærmens levetid, ikke vil opleve dette fænomen. I dagens Danmark og med den teknologiske udvikling, så har vi jo ikke skærmene så længe som før i tiden. Se hellere efter at du får et ægte HD 1920x1200, og der vil et fra Panasonic da være et ganske udmærket valg.
22. juli 2008 - 15:50 #3
Evt. ser her -> http://www.flatpanels.dk/
Avatar billede sypherian Nybegynder
07. april 2009 - 23:25 #4
Det endte så med at jeg beholdte mit LG lcd fjernsyn men hvis i to lige vil ligge et svar herinde så skal i få lov til at dele de point eller er der en måde at gøre det uden i ligger et svar??
Avatar billede sypherian Nybegynder
15. marts 2011 - 21:29 #5
Hey karise_larry kan du ikke smide et svar så jeg kan give dig point det er vist due time hehe
15. marts 2011 - 21:46 #6
Ping...